کد خبر : 54065
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 14:42

آغاز خرید مرغ مازاد مرغداران

آغاز خرید مرغ مازاد مرغداران

شرکت پشتیبانی امور دام برای حمایت از مرغداران تولید مازاد آنها را با توجه به اوزان خریدای می‌کند.

براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار، شرکت پشتیبانی امور دام برای حمایت از مرغداران تولید مازاد آنها را به قیمت ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان با توجه به اوزان خریدای می‌کند.
به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار، شرکت پشتیبانی امور دام برای حمایت از مرغداران، تولید مازاد آنها را به قیمت هر کیلوگرم ۱۴۵۰۰ تومان با سقف وزنی هزار و ۶۰۰ گرم لاشه و ۱۲۷۰۰ تومان در مورد بقیه اوزان در حجم روزانه ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تن خریداری می کند.

متن نامه مرتضی رضایی معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور به حسن عباسی معروفان مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام به شرح زیر است.

جناب آقای عباسی معروفان

مدیر عامل محترم شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور

با احترام در راستای اجرایی نمودن بند ۵ ابلاغیه وزیر محترم به شماره ۰۲۰/۳۴۸۴ مورخ ۹۹/۲/۲۱ و نیز مصوبات روز ۹۹/۲/۲۲ کارگروه تنظیم بازار و جلسه کارگروه مربوطه در محل معاونت در تاریخ ۹۹/۲/۲۲ مبنی بر جمع آوری و خرید مرغ مازاد و کاهش ضرر و زیان مرغداران خواهشمند است نسبت به اجرایی نمودن موارد ذیل در اسرع وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.

۱_خرید روزانه ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تن مرغ مازاد استان‌ها با قیمت مصوب ۱۴۵۰۰ تومان با سقف وزنی هزار و ۶۰۰ گرم لاشه و ۱۲۷۰۰ تومان در مورد بقیه اوزان

۲_با توجه به اهمیت جایگاه زنجیره های تولید گوشت مرغ را رعایت سهم ۱۵ درصد از کل سهم خرید لحاظ گردد.

۳_خرید فقط با مباشرت یا قرارداد با تشکل های استانی و شهرستانی و یا مستقیم از مرغداران انجام شده و به هیچ وجه مستقیماً از کشتارگاه خرید انجام نشود.

۴_مدیران شرکت پشتیبانی و معاونین بهبود تولیدات دائمی و مدیران کل دامپزشکی استان ها موظفند در هر استان و یا شهرستان با مشارکت کامل تشکل مربوطه ترتیباتی اتخاذ نمایید تا با همکاری کامل بخش های مربوطه مرغ مازاد مر دارند مستقیماً و با کمترین تشریفات خریداری گردد.

۵_معاونت امور دام استان مسئولیت هماهنگی بین تمام بخش‌ها دستگاه‌ها و تشکل‌ها را برای اجرایی نمودن این دستورالعمل عهده دار می باشد.

۶_میزان خرید هر استان به تفکیک روزانه جهت تصمیم گیری های بعدی به اینجانب گزارش گردد.

مرتضی رضایی معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.