کد خبر : 58718
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 7:07

یک نماینده مجلس شورای اسلامی:

کشاورزان نمی‌دانند فریاد شکایت خود را به کجا ببرند / آقای وزیر فراموش کرده‌ که باید از کشاورزان حمایت کند / ۸۰ درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی‌ها باقی مانده است

کشاورزان نمی‌دانند فریاد شکایت خود را به کجا ببرند / آقای وزیر فراموش کرده‌ که باید از کشاورزان حمایت کند / ۸۰ درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی‌ها باقی مانده است
کشاورزان نمی‌دانند فریاد شکایت خود را به کجا ببرند

واردات باعث باقی ماندن ۸۰ درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی‌ها شده است.

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مازندران بر پایه کشاورزی است اما ۸۰ درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی‌ها باقی مانده و زمان تصمیم‌گیری مسئولان مشخص نیست.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایسنا، رضا حاجی پور در جلسه علنی در تذکری به وزیر کشاورزی گفت: ظاهرا آقای وزیر هم دوران ریاست کمیسیون کشاورزی خود را فراموش کرده و هم ظاهرا وزارت خود بر وزارت کشاورزی.

وی توضیح داد: حدود ۷ ماه است که از برداشت محصولات داخلی به خصوص برنج ایرانی می‌گذرد و انگار آقای وزیر فراموش کرده‌ باید از کشاورزان حمایت کرده و از رئیس جمهور درخواست کند به داد کشاورزانی برسد که محصولات آن‌ها در کارخانجات شالیکوبی شمال کشور پر شده و کسی آنها را نمی‌خرد. دلیل این وضعیت هم ادامه واردات است.

نماینده آمل در مجلس با اشاره به آغاز فصل کشت مجدد گفت: کارخانجات شالیکوبی همچنان مملو از برنج است و کشاورزان نمی‌دانند فریاد شکایت خود را به کجا ببرند؛ اقتصاد مازندران بر پایه کشاورزی است اما ۸۰ درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی‌ها باقی مانده و زمان تصمیم‌گیری مسئولان مشخص نیست؛ مگر این محصول داخلی نیست پس چرا باید همچنان کشاورزان، شالیکاران، کیوی‌کاران و باغداران مذکرات مظلوم باشند؟

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.