کد خبر : 56022
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 9:46

دبیر فدراسیون صنایع غذایی کشاورزی در گفتگو با دهقان نیوز:

میز خدمت، مشکلات تولیدکننده را دو برابر کرد! / ادارات در یک جریان متضاد با تولیدکنندگان هستند / برخی کارمندان تیشه به ریشه تولید می زنند / مجلس برای برخورد با جریان ضد تولید باید قانون وضع کند

میز خدمت، مشکلات تولیدکننده را دو برابر کرد! / ادارات در یک جریان متضاد با تولیدکنندگان هستند / برخی کارمندان تیشه به ریشه تولید می زنند / مجلس برای برخورد با جریان ضد تولید باید قانون وضع کند

دست اندازها و سنگ اندازیهای جدید ضد تولیدی بنام میز خدمت ایجاد شد.

دبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی کشاورزی ایران گفت: چند سال پیش در مورد تکریم ارباب رجوع، توجهات و دستوراتی صادر و اجرایی شد که شرایط نسبتا مساعدتر شد ولی متاسفانه این مسئله شامل مرور زمان شد و دست اندازها و سنگ اندازیهای جدید ضد تولیدی بنام میز خدمت ایجاد شد.

محسن نقاشی به دهقان نیوز گفت: تا زمانی که می توانی یک مطلب ساده را به   مدیر یا مسئول یک اداره تفهیم کنید و یا آن شخص توان تصمیم گیری ندارد یک کارمند زیر دست آن مدیر اداره چگونه می تواند در میز خدمت تصمیم گیری  کند. موانع کم بود این میز خدمت مضاعف شد.

وی افزود: از مسئولینی که این اپیدمی و مشکلات ایجاد شده را سیاه نمایی می دانند و این مشکلات را باور ندارند پیشنهاد می شود که یک فرد مورد وثوق خود را به اداره ای جهت اخذ مجوز  روانه کنند و اگر عمری به جهان برایشان باقی ماند، مشکلات را به ایشان گزارش نماید. ادارات متاسفانه در یک جریان کاملا متضاد با تولیدکنندگان هستند، در جایی که بالاترین مقام های ارشد حاکمیتی اتفاق نظر دارند که راه عبور از گذر تحریم ها و شرایط تحمیلی فقط تولید است چرا یک کارمند که با حقوق بیت المال تیشه به ریشه تولید و اشتغال می زند چرا کینه و دشمنی با تولیدکنندگان دارند.

دبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی کشاورزی ایران گفت: از مجلس شورای اسلامی در خواست می کنیم هر چه سریعتر قانونی را برای جریان ضد تولید وضع نماید که قوه قضاییه بتواند در مقابل این افراد خاطی و جریان ضد تولید برخورد قانونی نماید.

نقاشی افزود: از قائم مقام ستاد تسهیل رفع موانع تولید هم در خواست می شود تا زمانی که مصوبات مجلس محترم قانونی گردد بمنظور حمایت از تولید، دستورالعملی نسبت به جریانهای ضد تولیدی وضع نماید که این خاطیان مغرض به محاکم قضایی تحویل شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.