کد خبر : 57135
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 6:25

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

در کشاورزی بطور ویژه برنامه داریم / بانک کشاورزی با جدیت ورود کند / دغدغه اول و آخر کارشناسان کشاورزی باید مشکلات کشاورزی باشد

در کشاورزی بطور ویژه برنامه داریم / بانک کشاورزی با جدیت ورود کند / دغدغه اول و آخر کارشناسان کشاورزی باید مشکلات کشاورزی باشد

در بخش کشاورزی بطور ویژه برنامه داریم.

وضعیت تامین نهاده‌ها بر سفره و معیشت مردم اثر منفی داشته است.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت نهاده‌های دامی، به گونه‌ای شده که متاسفانه سفره‌های مردم آسیب دیده و تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان هم نسبت به این موضوع گله‌مند هستند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد عسکری با اشاره به طرحی که این روزها در قالب طرح امنیت غذایی یا طرح مانع زدایی، در حال بررسی است، گفت: بر اساس این طرح یک مسیر سهل‌الوصول و بدون مانع در حوزه تولید، ترسیم خواهد شد و تایید آن از سوی شورای نگهبان، کمیسیون کشاورزی دولت را مکلف به انجام آن خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار پس از انقلاب بیشترین بودجه و اعتبار سالانه بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۰ رقم خورده است، گفت: در راستای برنامه هفتم توسعه در بخش کشاورزی به طور ویژه برنامه داریم و نیاز است که بانک کشاورزی نیز با جدیت ورود کند.

عسکری همچنین با تاکید بر اینکه کارشناسان بخش کشاورزی باید دغدغه اول و آخرشان مشکلات این حوزه باشد گفت: با توجه به ورود به کشت پاییزه باید نهاده‌های کشاورزی، بذر، سم و کود در دسترس کشاورزان باشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.