کد خبر : 57688
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 4:25

وزیر جهاد کشاورزی:

باید تفکر جهادی شهدا در وزارت جهاد کشاورزی احیا شود

باید تفکر جهادی شهدا در وزارت جهاد کشاورزی احیا شود

تفکر جهادی شهدا باید در وزارت جهاد کشاورزی احیا شود.

تفکر جهادی شهدا باید در وزارت جهاد کشاورزی احیا شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی هر چه دارد از تفکر جهادی است و باید تفکر جهادی شهدا و جهاد سازندگی را احیا کنیم.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایانا، سید جواد ساداتی نژاد در گردهمایی فرزندان شهدا با موضوع دومین سالگرد شهادت سردار دلها و روز جهانی مقاومت، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهدا کارهای بزرگی انجام دادند و قطعا فرزندان شهدا هم می توانند در مسیر پدرانشان قدم بردارند.

وی افزود: شهدا افراد اثرگذار بر کشور و دنیا بودند و فرزندانشان هم می توانند بر تاریخ و دنیا موثر باشند بنابراین حضور فرزندان ۳۶۰۰ شهید در وزارت جهاد کشاورزی برای این وزارت خانه یک نقطه اتکا محسوب می شود.

ساداتی نژاد با بیان این که حضور فرزندان شهدا در این وزارتخانه تضمین کننده پایداری، حرکت رو به رشد و حرکت پاک و محکم در وزارت جهاد کشاورزی است، عنوان کرد: شما قوام دهنده این حرکت، چشمان وزیر در این وزارتخانه، تضمین کننده موفقیت و موجب امنیت خاطر وزرا هستید و ما به وجودتان افتخار می کنیم.

وی تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی هر چه دارد از تفکر جهادی است و باید تفکر جهادی شهدا و جهاد سازندگی را احیا کنیم که البته کار ساده ای نخواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.