کد خبر : 60662
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 10:07

سرپرست سازمان تعاون روستایی ایران:

نظام‌مند کردن مدیریت بازار با تأسیس ده هزار فروشگاه‌ زنجیره‌ای تعاون روستایی

نظام‌مند کردن مدیریت بازار با تأسیس ده هزار فروشگاه‌ زنجیره‌ای تعاون روستایی
با تأسیس ده هزار فروشگاه‌های زنجیره‌ای تعاون روستایی می توان مدیریت بازار را نظام‌مند ساخت.

سرپرست سازمان تعاون روستایی کشور، یکی از مسایل امروز را بحث بازار و نحوه تامین و مدیریت تقاضا دانست و گفت: در صورت تامین اعتبار و ایجاد بستر لازم می‌توان در دو سال اول با تأسیس ده هزار فروشگاه‌های زنجیره‌ای تعاون روستایی در سراسر کشور، مدیریت بازار را به دور از سوداگری برخی سودجویان نظام‌مند ساخت.

محمد رضا طلایی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بهمراه حجت الاسلام والمسلمین کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در دیدار با سرپرست سازمان تعاون روستایی، با بیان این که سازمان تعاون روستایی ارتباط مستقیم با امنیت غذایی دارد گفت: با وجود نیروهای خلاق و تازه نفس، سازمان تعاون روستایی می‌تواند در استقلال غذایی نقش پیش‌برنده داشته باشد. تعاونی روستایی پیشران خوداتکایی کشاورزی است.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی را به دلیل وظایف و ماهیت در همگرایی توان تولیدات روستایی دارای اهمیت خواند و این سازمان را حامی حاکمیتی تولید در روستا دانست.

وی افزود: با بکارگیری افراد معتمد و دلسوز می‌توان سازمان را برای رسیدن به اهداف عالی کمک کرد و زمینه حرکت سازمان به سوی اقتدار و پویایی شد.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: با برنامه‌ریزی بلندمدت و با نگاه دقیق به تحلیل‌ها و آمارها نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنیم و با اصلاح ضعف‌ها و بهره‌برداری از قوت‌ها سازمان را در ریل تعالی قرار دهیم.

ربانی در ادامه ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر دستگاه‌های زیرمجموعه سازمان تعاون روستایی، بیان کرد: با نظارت مستمر به زیر مجموعه‌های سازمان می‌توان اشکالات را رفع و به رشد سازمان سرعت بخشید.

وی ادامه داد: سازمان تعاون روستایی جزو سازمان‌های مردم‌نهاد است که در خط مقدم امنیت غذایی است و با بکارگیری توان تولیدات روستایی و هدایت آن در جهت پوشش نیازهای غذایی جامعه نقش محوری در افزایش خود‌اتکایی محصولات کشاورزی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان ضمن تاکید بر سلامت نیروهای انسانی گفت: تحقق اندیشه‌های دینی باعث رشد معنوی کارکنان می‌شود که با برنامه‌ریزی درست و منسجم سازمان تعاون روستایی در تعامل با اقشار متدین و تلاشگر کشور اعم از روستاییان و کشاورزان حرکت جمعی برای پیشرفت کشور در حوزه تامین غذا و توسعه کشاورزی فراهم می‌شود.

در ادامه این جلسه سرپرست سازمان تعاون روستایی با بیان این که برنامه‌های فرهنگی جزو برنامه‌های اولویت‌دار سازمان است، گفت: برای تعالی سازمانی به دنبال پرورش فرهنگی و فکری منابع انسانی و سرمایه‌های معنوی سازمان هستیم.

طلایی یکی از مسایل امروز را بحث بازار و نحوه تامین و مدیریت تقاضا دانست و گفت: در صورت تامین اعتبار و ایجاد بستر لازم می‌توان در دو سال اول با تأسیس ده هزار فروشگاه‌های زنجیره‌ای تعاون روستایی در سراسر کشور مدیریت بازار را به دور از سوداگری برخی سودجویان نظام‌مند ساخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.