کد خبر : 17201
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 9:58

کشاورزی ایران از ریشه مشکل دارد / مدیران جهاد کشاورزی نباید از تهران و از زیر کولر انتخاب شوند ! / در کشاورزی ضعف مدیریتی داریم

دهقان نیوز / مدیران جهاد کشاورزی نباید از تهران و از زیر کولر انتخاب شوند.

دهقان نیوز / مدیران جهاد کشاورزی نباید از تهران و از زیر کولر انتخاب شوند.

دبیر خانه کشاورز استان اصفهان گفت: کشاورزی ایران از ریشه مشکل دارد.

محمد صادقی در گفتگو با دهقان نیوز با انتقاد از شیوه انتخاب مدیران جهاد کشاورزی گفت: مدیران جهاد کشاورزی نباید از تهران و از زیر کولر انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی ایران دارای مشکلات ریشه ای فراوانی است افزود: مدیران جهاد کشاورزی را باید خود کشاورزان که در مزارع هستند و از نزدیک با مشکلات کشاورزی آشنا هستند انتخاب کنند در غیر این صورت و تا زمانی که مدیران جهاد کشاورزی را از پایتخت انتخاب کنند وضعیت کشاورزی همین است که می بینیم.

وی گفت: وقتی مدیر جهاد کشاورزی را کشاورزان انتخاب کنند مطمئن باشید آن مدیر چون از بطن کشاورزان انتخاب شده، پا به پای کشاورزان گام بر می دارد و در تلاش برای رفع مشکلات او خواهد بود.

دبیر خانه کشاورز استان اصفهان در بخشی دیگر با انتقاد از اینکه با گذشت دو ماه هنوز پول بسیاری از گندمکاران را نداده اند گفت: قطعا اگر مدیران جهاد کشاورزی از جنس کشاورزان بودند بیشتر این موضوع را درک می کردند و دلسوزانه پیگیر مطالبات کشاورزان می رفتند.

صادقی با اشاره به اینکه چند سالی است کشاورزی ایران گرفتار خشکسالی شده است گفت: کشاورزان با وجود کمبودها و مشکلات زیاد همواره پای کار بوده و به تولید پرداخته اند که این مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است اما بنظر می رسد ضعف مدیریتی در بخش کشاورزی باعث شده تا کشاورزان سختکوش و بی ادعا به مطالبات واقعی خود نرسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.