کد خبر : 59661
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 18:45

۲۰۰ نخبه جذب بخش کشاورزی می‌شوند

۲۰۰ نخبه جذب بخش کشاورزی می‌شوند
۲۰۰ نفر از نخبگان متناسب با ظرفیت‌های موجود جذب وزارت جهادکشاورزی و سازمان تات می‌شوند.

۲۰۰ نخبه جذب بخش کشاورزی می‌شوند
سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با هدف جذب منابع انسانی نخبه، سومین دوره آموزش و ارزیابی و جذب نخبگان وزارت جهاد کشاورزی را در مرکز آموزش عالی امام خمینی کرج برگزار کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان در سومین دوره آموزش و ارزیابی جذب نخبگان گفت: در این دوره ۷۶ نفر از رشته‌های علوم دامی، شیلات و آبزیان، فنی مهندسی و علوم پایه در رشته شیمی معرفی و حضور دارند.

احمدی صومعه افزود: با پایان یافتن این این سه دوره آموزشی در مجموع ۲۰۰ نفر از نخبگان متناسب با ظرفیت‌های موجود جذب وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تات می‌شوند.

وی با توصیف وضعیت حال و آینده امنیت غذایی در ایران از نخبگان خواست با بهره‌مندی از توانمندی‌های خود و ظرفیت‌ها و امکانات موجود در وزارت متبوع و سازمان تات، موجب ایجاد تحول و پیشرفت شگرف در امنیت و اقتدار غذایی کشور شوند.

جذب نخبگان برای توانمندسازی بخش کشاورزی

معاون آموزش و ترویج سازمان تات نیز در این مراسم با اشاره به روز جهانی غذا و جایگاه استراتژیک غذا در دنیا گفت: امروزه بحث امنیت و اقتدار غذایی بسیار حائز اهمیت است و برای رسیدن به این مهم نیاز به دانش‌بنیان کردن بخش کشاورزی است و قطعا نخبگان در این زمینه نقش بسزایی دارند و اثرگذار خواهند بود.

محمدمهدی قاسمی افزود: موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با جذب نخبگان و افراد توانمند به دنبال توانمندسازی کارکنان و همکاران مجموعه و پیرو آن توانمند کردن بهره‌برداران بخش کشاورزی است.

وی از نخبگان خواست با توجه به‌ شرایط اقلیمی و چهار فصل بودن کشور و وجود منابع بی‌شمار، با علاقه و آگاهی به این عرصه ورود کنند و پای کار باشند تا به نتایج مورد نظر بخش کشاورزی دست یابیم.

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی همچنین از برگزاری تور بیست روزه جهت آشنایی نخبگان از موسسات و مراکز تحقیقاتی سازمان تات خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.