کد خبر : 41233
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 - 9:36

۱۴ روز سیاه که در تاریخ سازمان تعاون روستایی کشور می ماند

در وزارت جهاد کشاورزی که صدها شهید به انقلاب تقدیم کرده، انحراف از اصول و ارزش های انقلابی چه توجیهی دارد؟

براستی چه کسی باید پاسخگوی خون صدها هزار شهیدی باشد که در خاک خفتند تا ارزش های انقلابی و اسلامی بر کشور حاکم شود. اصلا در همین وزارت جهاد کشاورزی که صدها شهید به انقلاب تقدیم کرده، انحراف از اصول و ارزش های انقلابی چه توجیهی دارد؟ اصلا اصول و ارزش های انقلابی فدای سر عزیزان در قدرت در دولت آیا حتی حرمت و حفظ و اجرای قانون هم در این وزارتخانه کان لم یکن شده؟

چند روز از انتشار خبر دهقان نیوز درباره بیرون کردن یک مدیر دولتیِ معارفه شده در یکی از بلاد ایران و نشاندن بدون حکم دولتیِ دوست آقای نماینده بجای او در یکی از شهرهای کشور می گذرد و امروز ۱۴ روزی است که اداره تعاون روستاییِ یکی از شهرهای ایران توسط یک فردی که هیچ اجازه ای از سازمان تعاون روستایی استان و کشور ندارد اداره می شود.

براستی این وزارت، این وزیر و این سازمان تعاون روستایی به کجا می رود؟ براستی این اتفاق در هر کشور دیگری بود امروز استاندار، رییس سازمان تعاون روستایی و وزیر مربوطه چه وضعی داشتند و در کجا بودند؟

اما ظاهرا عزیزان مدیران دولت تدبیر و امید، این مسائل برایشان عادی است چرا که این سکوتِ جمعی نشان از وقوع این گونه تخلف ها، اعمال نفوذها و باج دادن ها به کرات و مرات دارد که از وزیر تا رییس سازمان نسبت به آن بی خیالند.

آقایان مسئولین در وزارت جهاد و سازمان تعاون روستایی به صراحت اعلام کنند آیا این اتفاق افتاده یا نه؟ آیا مدیر تعاون روستایی را نماینده از شهر بیرون کرده و دیگری را نشانده یا خیر؟

آیا ابلاغ حکم و معارفه مدیرِ بیرون شده انجام شده یا خیر؟ اگر نشده چرا تکذیبیه صادر نمی شود؟ آیا هزینه یک برگ کاغذ A5 برای صدور تکذیبیه برای وزارت جهاد کشاورزی سخت است؟ – اگر شده(که شده) وامصیبتا، وامصیبتا، وامصیبتا(نه به وزارت جهاد و سازمان تعاون روستایی بلکه به ایران و مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی).

یک ابراز تاسف عمیق نیز برای عزیزان حراست سازمان تعاون روستایی و وزارت جهاد کشاورزی که قرار بود چشم نظام در وزارتخانه ها برای رعایت قانون و حفظ نظام و ارزش هایش باشند که ظاهرا رفاقت با مدیرانشان فعلا واجب تر است.

شایان ذکر است دکتر شیرزاد بتازگی مدیرعامل تعاون روستایی کشور شده و با توجه به خصوصیات اخلاقی و اعتقادی که از وی سراغ می رود بنظر می رسد اهل ورود به چنین مسائلی نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

حرف دل ما را می زنید ولی متاسفانه شهر ها را نه دولت نه وزارتخانه ها نه استاندار و فرماندار بلکه عده ای نماینده اداره می کنند که هدفی جز جمع آوری رای برای دوره دوم خود نداد!