کد خبر : 20451
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1395 - 0:41

وضعیت پرداخت تسهیلات به کشاورزان نامطلوب است

باید تلاش شود تا با ارائه تسهیلات بموقع به کشاورزان این قشر بتوانند نقش خود در امنیت غذایی به خوبی ایفا کنند.

استاندار یزد پرداخت بموقع تسهیلات بانکی به کشاورزان استان را خواستار شد

 

 سید محمد میر محمدی در بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تأکید بر همدلی و همکاری مجموعۀ مدیران استان وضعیت پرداخت تسهیلات به کشاورزان را نامطلوب دانست و افزود: باید تلاش شود تا با ارائه تسهیلات بموقع به کشاورزان این قشر بتوانند نقش خود در امنیت غذایی به خوبی ایفا کنند.
همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد نیز هدف برگزاری این کارگروه را رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان دانست و گفت: تاکنون ۴۴۶ کمیتۀ تخصصی و کارشناسی و ۲۹ جلسۀ اصلی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان برگزار شده است.
محمدرضا علمدار یزدی تعداد پرونده های مطرح شده در این کارگروه را یک هزار و ۲۹۱ فقره اعلام کرد و افزود: از تعداد یک هزار و ۱۳۴ پرونده مربوط به مسائل بانکی، ۱۱۹ پرونده مربوط به مسائل تأمین اجتماعی و ۶۹ مورد مربوط به مسائل مالیاتی بوده است.
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای این کارگروه در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد.
در این نشست مشکلات واحدهای صنعتی استان بررسی شد و مدیران عامل بانک ها گزارش خود دربارۀ پرداخت تسهیلات را بیان کردند و برای رفع مشکلات آنها، از میان ۲۶۲ طرح صنعتی و کشاورزی، ۲۵۹ طرح به تصویب رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.