تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 18:54

گفتگو با رئیس نظام صنفی کشاورزی بهار

گفتگو با رئیس نظام صنفی کشاورزی بهار

جهاد کشاورزی با نظام صنفی کشاورزی همکاری نمی کند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی بهار گفت: به پروانه های نظام صنفی کشاورزی اعتبار نمی دهند. جهاد کشاورزی هم با نظام صنفی کشاورزی همکاری نمی کند.
محمد قره خانی کیا در گفتگو با دهقان نیوز گفت: ارگانها و نهادهای دولتی با نظام صنفی کشاورزی در راستای اهداف این تشکل کشاورزی همکاری نمی کنند و حتی در جلسات کشاورزی از نماینده نظام صنفی کشاورزی دعوت نمی کنند و آن را به رسمیت نمی شناسند.

وی گفت: به مدارک و پروانه های نظام صنفی کشاورزی اهمیت نمی دهند و ارزشی برای آن قائل نیستند. فقط و فقط پروانه های صادر شده توسط نظام مهندسی کشاورزی را مورد قبول می دانند در حالیکه نظام مهندسی کشاورزی، صدور پروانه های مختلف هیچگونه ارتباط و فعالیت دیگری با کشاورزان و دامداران ندارد و تمام ارتباط مستقیم کشاورزان و دامداران با نظام صنفی کشاورزی می باشد. حتی اجازه صدور واحدهای کوچک و سنتی را هم به این تشکل نمی دهند. حداقل انتظار می رود صدور پروانه جهت واحدهای سنتی و یا کوچک را به نظام صنفی کشاورزی واگذار نمایند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی بهار در پایان به دهقان نیوز گفت: کشاورزان حتی یک وضعیت بیمه ای مشخصی ندارند و با حق بیمه های بالا کمترین خدمات را دریافت می کنند. انتظار می رود که در خصوص کشاورزان و دامداران یک بیمه مخصوص و مشخص اعطا کنند تا بتوانند با هزینه های پایینتر خدمات را دریافت نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.