تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 - 5:36

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی نکا

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی نکا

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی نکا گفت: سازمان تامین اجتماعی با کشاورزان و دامداران همکاری نمی کند. سازمان برق با دامداران سنتی بیگانه است.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی نکا گفت: سازمان تامین اجتماعی با کشاورزان و دامداران همکاری نمی کند. سازمان برق با دامداران سنتی بیگانه است.
رحیم خیری کمیشانی به دهقان نیوز گفت: با توجه به عدم پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی در خصوص یارانه سهم کارفرما در بخش کشاورزی، متاسفانه سازمان تامین اجتماعی همکاری خود را با کشاورزان بطور کلی قطع کرده و حاضر نیست طبق روال گذشته کد کارگاهی جدید به کشاورزان اختصاص بدهد.
وی افزود: همچنین این سازمان برای دامداری های سنتی نیز اهمیت قائل نشده و به بهانه های مختلف از جمله اینکه دامداریهای سنتی باید حتما از سازه بتونی استفاده کنند تا تحت پوشش بیمه قرار گیرند همکاری نمیکند. در روستاهای شهرستان نکا مردم روستا در سازه های چوبی زندگی میکنند آنوقت بیایند و برای دامداریهای خود سازه بتونی مستقر کنند آنهم با این هزینه های سرسام آور؟! دامداری که سالها به این روش کار کرده و درآمدی آنچنان حاصل نکرده چطور میتواند زیر بار این هزینه ها برود؟ این سنگی است که تامین اجتماعی جلوی پای دامداران گذاشته است.
وی به دهقان نیوز گفت: حتی سازمان برق هم با دامداران سنتی بیگانه است و اجازه برق دار شدن به آنها نمیدهد. متاسفانه با این موضوع بطور سلیقه ای رفتار میشود و از شهری به شهر دیگر متفاوت عمل میکنند. یک دستورالعمل واحد برای اجرا ندارند و حتی اطلاع رسانی هم نمیکنند که تولید کننده از وضع موجود با خبر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.