تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 5:56

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی استهبان

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی استهبان

مسئولین نمی خواهند همکاری کنند. کرونا هم بهانه ای برای کار نکردن شده است.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی استهبان گفت: مسئولین نمی خواهند همکاری کنند. کرونا هم بهانه ای برای کار نکردن شده است.

نگهدار شهسوار در گفتگو با دهقان نیوز توضیح داد: طرح های اشتغالزای بخش کشاورزی خصوصا در مورد گلخانه ها شعاری بیش نیست و اجرا نمی شود. تسهیلات بانکی برای طرح های  کشاورزی به فارغ التحصیلان پرداخت نمی شود و دیگر اعتمادی باقی نمانده است.

وی افزود: سالهاست که به متقاضیان احداث گلخانه وعده داده می شود و متاسفانه متقاضیان به این وعده ها دلخوش می کنند و هر آنچه که مسئولین می گویند باور می کنند و با امید نزدیک شدن به مرحله دریافت وام، هزینه های زیادی را برای پیشرفت فیزیکی طرح متقبل می شوند اما در نهایت با شکست طرح و سنگ اندازی هایی روبرو می شوند.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی استهبان گفت: مرتب به دلایل واهی مشکل تراشی می کنند تا در نهایت متقاضی بی خیال و پشیمان از ادامه اجرای طرح شود. بطور مثال متقاضیانی بوده اند که بعد از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در احداث گلخانه، جلوی طرح شان را گرفته اند و گفته اند باید زمین را پس بدهید! – این است حمایت از بخش کشاورزی؟ این است حمایت از فارغ التحصیلان کشاورزی؟

نگهدار شهسوار در پایان به دهقان نیوز گفت: پیگیری ها هم اصلا جوابگو نیست و در این روزها مسئله ویروس کرونا نیز بهانه ای شده برای مسئولین بخش کشاورزی که کار نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.