کد خبر : 14925
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1395 - 1:07

گشایش نمایشگاه بین المللی دام و طیور و ماشین آلات کشاورزی

این نمایشگاه بهترین فرصت را برای حضور بهره برداران، کارشناسان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی و دیگر فعالان حوزه کشاورزی فراهم کرده است.

 

این نمایشگاه بهترین فرصت را برای حضور بهره برداران، کارشناسان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی و دیگر فعالان حوزه کشاورزی فراهم کرده است.

 

کریم مهری در جریان گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در سالی که بنام سال « اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده است بهترین فرصت را برای حضور بهره برداران، کارشناسان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی و دیگر فعالان حوزه کشاورزی فراهم کرده است.
وی اظهارکرد: افزایش صادرات با هدف برقراری تراز مثبت بازرگانی بخش کشاورزی، اقتصادی کردن تولید و افزایش درآمد کشاورزان، مدیریت منابع آبی، ارتقای بهره وری و لزوم توجه جدی به زیرساخت های بخش کشاورزی جزو اولویت های این بخش است که برگزاری نمایشگاه های کشاورزی می تواند ضمن تسهیل در دستیابی به اهداف مذکور موجب رشد و توسعه و زمینه ساز سرمایه گذاری و توسعه صنایع تبدیلی و بازاریابی محصولات کشاورزی را فراهم آورد.
مهری با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی مناسب و مغتنم برای آشنایی بهره برداران، کارشناسان و سرمایه گذاران و مدیران حوزه کشاورزی با ماشین آلات، صنایع و تکنولوژیهای جدید، تولید و فرآوری محصولات کشاورزی خواهد بود، افزود: حضورسازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، مراکزعلمی ودانشگاهها، شرکتهای فنی مهندسی ومشاوره ای کشاورزی و مخترعان در این نمایشگاه، ضمن معرفی دستاوردهای علمی در این حوزه، موجبات تبادل نظر و مشاوره در زمینه کشاورزی را به بهره برداران، سرمایه گذاران و کارشناسان فراهم آورده اند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه این نمایشگاه با رویکرد توسعه صادرات برای خروج مازاد محصولات تولیدی، رونق صنعت دام وطیور و آبزیان و دامپزشکی ایران و رعایت استانداردهای بین المللی برگزار می شود، گفت: استفاده از ظرفیت های غیرفعال کشور برای تولید، فرآوری، بسته بندی، رعایت استانداردهای بین المللی، پاستوریزه کردن و ارایه گوشت حلال می تواند موفقیت هایی را برای ما در توسعه صادرات حاصل کند.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته ایران از بیست و دوم تا بیست و پنجم تیر ماه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه های بین المللی تبریز و هفدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، ادوات، محصولات وفناوری کشاورزی، گیاهی، ارگانیک، نهاده ها،سموم وصنایع وابسته ایران از بیست و دوم تا بیست و پنجم تیر ماه در سالن شهریار نمایشگاه های بین المللی تبریز از ساعت ۱۶ الی۲۱:۳۰ دایر می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.