کد خبر : 21385
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 13:09

کشاورزی ایران تا پایان سال ۵ درصد رشد می کند

همگان در کشور باید خود را برای ساختن ایران آماده کنند و تمام شاخص ها به ما می گوید که روند حرکت اقتصادی کشور رو به رشد است.

همگان در کشور باید خود را برای ساختن ایران آماده کنند و تمام شاخص ها به ما می گوید که روند حرکت اقتصادی کشور رو به رشد است.

رئیس جمهور گفت: همگان در کشور باید خود را برای ساختن ایران آماده کنند و تمام شاخص ها به ما می گوید که روند حرکت اقتصادی کشور رو به رشد است.

رئیس جمهور امروز در اجتماع بزرگ مردم قزوین با بیان اینکه توفیق های دولت نتیجه حضور مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب است، گفت: صادرات، کشاورزی و بخش خدمات تا پایان سال به رشد ۵ درصدی خواهد رسید.

به گزارش دهقان نیوز از قزوین، حسن روحانی در سی و یکمین سفر استانی خود در در ورزشگاه شهید رجایی قزوین با تمجید از استقبال با شکوه مردم این استان اظهار کرد: قزوین مهد بزرگان، علما، دلاوران و ایثارگران، شهدا، سرداران و امیران، فلاسفه و اندیشمندان، پاسداران از زبان فارسی و پایتخت خوشنویسی کشور و همچون آفتابی در آسمان ایران اسلامی می درخشد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روزهای ابتدایی مهرماه اظهارکرد: در روز ۳۱ شهریور ماه، صدامیان و متجاوزان به کشور ما حمله کردند و نخستین قدرت نمایی نیروهای مسلح ایران در روز اول مهر ماه با پرواز ۱۴۰ فروند هواپیما به قلب عراق و بمباران مراکز حساس و حیاتی عراق بود.

رئیس جمهور افزود: در سراسر هشت سال دفاع مقدس، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و مردم دلاور و عشایر مقاومت و ایستادگی کردند و توانستند عظمت ملت ایران را در تاریخ به ثبت برسانند.

روحانی با بیان اینکه امروز ما باید از دوران دفاع مقدس درس بگیریم تأکید کرد: ملت ایران در دفاع مقدس در سایه وحدت، ایستادگی، ایثار و انگیزه های دینی توانست در برابر جهانیان ملت به پیروزی دست یابد.

رییس جمهور افزود: همگان در کشور باید خود را برای ساختن ایران آماده کنند و تمام شاخص ها به ما می گوید که روند حرکت اقتصادی کشور رو به رشد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.