کد خبر : 9989
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 - 8:46

کشاورزان نیاز به حمایت دارند / هر سال از کشاورزان حمایت کرده ایم

دهقان نیوز / در صنعت کشاورزی نیز کشاورزان نیاز به حمایت دارند و ما نیز با افزایش قیمت گندم در هر سال از آن ها حمایت کرده ایم.

دهقان نیوز / در صنعت کشاورزی نیز کشاورزان نیاز به حمایت دارند و ما نیز با افزایش قیمت گندم در هر سال از آن ها حمایت کرده ایم.

در صنعت کشاورزی نیز کشاورزان نیاز به حمایت دارند و ما نیز با افزایش قیمت گندم در هر سال از آن ها حمایت کرده ایم. در سال گذشته برای گندم پنج هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت شد اما برای سال جاری اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای صنعت کشاورزی در نظر گرفته شده است.

نوبخت سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت در حال حاضر با سختی های بسیاری اداره می شود، بیان کرد: دولت تدبیر و امید نیز در حال آزمایش هست اما ما در دیدار با مردم به دنبال ایجاد نگرانی در آنها نیستیم و با لب های خندان در مقابل آنها قرار می گیریم. درآمد ۱۱۸ میلیارد دلاری دولت قبل به ۱۸ میلیارد دلار رسیده است و ما هم اکنون با یک چهارم درآمد دولت گذشته کشور را اداره می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد رضا چوپانی سه شنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

بورس خوب است اما امروز کشاورز نیاز به نقدینگی داشته جهت برداشت محصول -حمل و نقل محصول و دیگر مخارج جانبی که بتواند با آبرو و حثیت خوب نسبت این موارد اقدام کند و با توجه به ورود محصولات وارداتی که قیمت آنها از محصولات داخلی کمتر است تا که کشاورز منتظر فروش در بورس باشد با توجه به اینکه کشت دوم نیز شروع میشود و کشاورز از چه کسی پ.ل قرض کند . و به چه کسی رو بزند تا بتواند یک زندگی آبرو مندانه داشته باشد لطفا دقایقی خودتان را جای یک کشاورز بگدارید بعد تصمیم بگیرید پیشنهاد میشود لااقل درصدی از پول کشاورز را پرداخت کنید تا بتواند قسمتی از هزینه ها را پرداخت کند