کد خبر : 43724
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 12:23

کشاورزان عضو نظام صنفی وام ۲ درصدی می گیرند

کشاورزان عضو نظام صنفی کشاورزی می توانند از تسهیلات با نرخ ۲ درصد بهره مند شوند.

کشاورزان عضو نظام صنفی کشاورزی می توانند از تسهیلات با نرخ ۲ درصد بهره مند شوند.

تفاهم نامه همکاری بانک قرض الحسنه رسالت با نظام صنفی کشاورزی برای ارائه خدمات بانکی کم بهره به کشاورزان منعقد شد.

رییس نظام صنفی کشاورزی کشور به دهقان نیوز گفت: در راستای وظیفه مندی نظام صنفی کشاورزی برای فراهم ساختن حمایت های اقتصادی و اجتماعی از کشاورزان و به منظور فراهم شدن شرایط مناسب تر برای دریافت تسهیلات کم بهره بانکی با شرایط ویژه توسط کشاورزان، نظام صنفی کشاورزی کشور با بانک قرض الحسنه رسالت تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

محمد شفیع ملک زاده افزود: پیرو انعقاد این تفاهم نامه که در بردارنده امتیازات ویژه ای برای ارائه تسهیلات به کشاورزان عضو نظام های صنفی کشاورزی است، مدیریت بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت با شعبات استانی و نمایندگی های شهرستانی مکاتبه داشته و اطلاع، هماهنگی و اقدام لازم را در این خصوص مورد تاکید قرار داده است.

وی گفت: نظام صنفی کشاورزی کشور نیز طی مکاتبه با نظام های صنفی کشاورزی سراسر کشور به هیات مدیره های نظام ها یادآور شده است که اطلاع رسانی لازم را برای بهره مندی کشاورزان عضو نظام از خدمات این بانک و تسهیلات آن که با نرخ ۲ درصد می باشد بعمل آورند و هماهنگی لازم را در این خصوص با این بانک در سطوح استانی و شهرستانی بعمل آورند.

ملک زاده سقف وام های فوق را ۳۰ میلیون تومان برشمرد.

 رییس نظام صنفی کشاورزی کشور در پایان گفت: امید است از این امکان فراهم شده استفاده مطلوب شده و بهره مندی مناسب به نفع کشاورزان و بهره برداران حاصل گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.