کد خبر : 18508
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 14:23

کشاورزان خوزستان برای اجرای فاز ۲ طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، جهاد نصر را بعنوان مجری نمی پذیرند / حجتی ؛ مجری طرح ۵۵۰ هزار هکتاری را تغییر دهد

کشاورزان خوزستان برای اجرای فاز ۲ این طرح با توجه به اسناد و مدارک موجود مبنی بر عملکرد ضعیف موسسه جهاد نصر، به هیچ عنوان موسسه جهاد نصر را بعنوان مجری طرح نمی پذیرند.

کشاورزان خوزستان برای اجرای فاز ۲ این طرح با توجه به اسناد و مدارک موجود مبنی بر عملکرد ضعیف موسسه جهاد نصر، به هیچ عنوان موسسه جهاد نصر را بعنوان مجری طرح نمی پذیرند.

رییس خانه کشاورز خوزستان در همایش معرفی دستاوردهای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری که به مناسبت هفته دولت و با حضور سجادی معاون وزیر جهاد کشاورزی، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین محلی در اهواز برگزار شد در سخنانی، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری موسوم به طرح مقام معظم رهبری را عنایتی بزرگ و تاریخی از سوی رهبر انقلاب برشمرد و گفت: این طرح از خدمات گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به فرمان رهبر انقلاب و با پیگیری های رییس جمهور در استان خوزستان در حال اجراست.

مسعود اسدی افزود: اگر این طرح به شکل مطلوبی اجرا شود می تواند مشکل بیکاری را ریشه کن کند.

وی در ادامه با اشاره به فاز ۲ طرح ۵۵۰ هزار هکتاری گفت: کشاورزان خوزستان برای اجرای فاز ۲ این طرح با توجه به اسناد و مدارک موجود مبنی بر عملکرد ضعیف و ناکارآمد موسسه جهاد نصر، به هیچ عنوان موسسه جهاد نصر را بعنوان مجری طرح نمی پذیرند.

وی تاکید کرد: اگر وزیر جهاد کشاورزی اقدامی در این رابطه نکند و با توجه عملکرد ضعیف جهاد نصر، این موسسه را برای اجرای فاز ۲ طرح ۵۵۰ هزار هکتاری تغییر ندهد کشاورزان خوزستان از مقام معظم رهبری استدعا خواهند کرد که ایشان از تخصیص اعتبار فاز ۲ این طرح خودداری کنند چرا که کشاورزان معتقدند جهاد نصر، بودجه این طرح را بر باد می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.