کد خبر : 26476
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 13:56

کشاورزان با ماهی ۳۵ هزار تومان بیمه می شوند

کشاورزان تنها ماهیانه ۳۵ هزار تومان حق بیمه پرداخت می‌کنند. این بیمه شرایط خوبی دارد و افراد ۱۸ سال به بالا تا هر سنی را می‌توانیم بیمه کنیم.

کشاورزان تنها ماهیانه ۳۵ هزار تومان حق بیمه پرداخت می‌کنند. این بیمه شرایط خوبی دارد و افراد ۱۸ سال به بالا تا هر سنی را می‌توانیم بیمه کنیم.

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی لرستان از ساماندهی ۱۳۰ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی این استان خبر داد.

اکبر کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای بیمه کشاورزان و تولیدکنندگان برنامه‌های زیادی داریم و در حال حاضر ۲۰ هزار بیمه‌شده “پروانه‌دار” در استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد حق بیمه را دولت پرداخت می‌کند، افزود: کشاورزان تنها ماهیانه ۳۵ هزار تومان حق بیمه پرداخت می‌کنند. این بیمه شرایط خوبی دارد و افراد ۱۸ سال به بالا تا هر سنی را می‌توانیم بیمه کنیم.

عضو شورای مرکزی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور تصریح کرد: ماشین‌آلات کشاورزی بیمه‌شده‌های این بخش، تولیدات و صنایع تبدیلی آنان معافیت مالیاتی دارد و تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال می‌توانند از بانک‌های خصوصی و دولتی تسهیلات دریافت کنند

کریمی با بیان اینکه به تولیدکنندگان پروانه فعالیت می‌دهیم، اضافه کرد: در تمام شهرستان‌های استان دفتر داریم و برنامه‌های زیادی برای ساماندهی ۱۳۰ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی داریم.

وی خاطرنشان کرد: یک روزه به بهره‌برداران کشاورزی پروانه فعالیت می‌دهیم و مشکلی از این بایت وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.