کد خبر : 58092
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 خرداد 1401 - 6:26

کشاورزانی که ظهر آبیاری نکنند پول برق نمی دهند

کشاورزانی که ظهر آبیاری نکنند پول برق نمی دهند

کشاورزانی که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ بعد از ظهر از چاه کشاورزی استفاده نکنند پول برق نمی دهند.

کشاورزانی که ظهر آبیاری نکنند پول برق نمی دهند.
سرپرست امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مصرف برق کشاورزی توسط دو وزارتخانه مدیریت می‌شود، گفت: کشاورزانی که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ بعد از ظهر از چاه کشاورزی استفاده نکنند پول برق نمی دهند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از فارس،‌ فریبرز عباسی در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که همکاری وزارت جهاد کشاورزی با وزارت نیرو برای اجرای طرح «مدیریت مصرف برق کشاورزی» که اخیراً مصوب شده چگونه خواهد بود و آیا اجرای این طرح مشکلاتی برای بخش تولید خواهد داشت؟ گفت: طرح «مدیریت مصرف برق کشاورزی» مصوبه هیأت دولت است که طبق آن کشاورزانی که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ بعدازظهر آب چاه استفاده نکنند کلا از پرداخت هزینه برق معاف می‌شوند، دستورالعمل آن به طور مشترک بین دو وزارتخانه تدوین شده و کشاورزان هم به آن عمل می‌کنند.

سرپرست معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: این مصوبه چند هفته‌ای است اجرایی می‌شود و می‌توان مشکلات احتمالی آن را طوری مدیریت کرد که کشاورزان آسیبی نبینند.

عباسی افزود: این تصمیم دولت به دلیل ناترازی برق در کشور گرفته شده است و ما هم تابع مقررات و قانون هستیم و اجرا می‌کنیم ضمن اینکه این طرح کوتاه‌مدت است و در دوره اوج مصرف برق اجرایی می‌شود.

به گزارش فارس، هیأت دولت مصوبه‌ای تصویب کرده که براساس آن کشاورزانی که از برق چاه‌های کشاورزی در اوج مصرف برق یعنی ۱۲ ظهر تا ۵ بعدازظهر استفاده نکنند، کلا از پرداخت پول برق معاف خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.