کد خبر : 3378
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 بهمن 1394 - 21:38

پرورش ماهی از پروژه های جذاب برای سرمایه گذاری است

دهقان نیوز / ظرفیت کنونی تولید ماهی در قفس کمتر از دو هزار تن است که بخش خصوصی می تواند با ورود به این بخش از مزیت های فراوان استفاده کند.

دهقان نیوز:
[ad_1]

 

 

 

دهقان نیوز / ظرفیت کنونی تولید ماهی در قفس کمتر از دو هزار تن است که بخش خصوصی می تواند با ورود به این بخش از مزیت های فراوان استفاده کند.

 

سید حمید پورمحمدی  در نشست پسا تحریم، فرصت های فراروی بخش خصوصی افزود: ظرفیت کنونی تولید ماهی در قفس کمتر از دو هزار تن است که بخش خصوصی می تواند با ورود به این بخش از مزیت های فراوان استفاده کند.
وی توسعه کشت گلخانه ای را یکی دیگر از مزیت های سرمایه گذاری برای بخش خصوصی در شرایط تازه ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: کشت گلخانه ای کاری تازه است که افزایش ۱۰ تا ۱۲ برابری میزان کشت و کاهش هشت تا ۱۰ برابری مصرف اب را به دنبال دارد.
پورمحمدی سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل ریلی را یکی دیگر از جذابیت های کشور برای سرمایه گذاران دانست و گفت : بخش حمل و نقل ریلی هم نیاز کشور است و هم می تواند ارتباط ایران با سایر کشورهای منطقه را برقرار کرده و مزیت های فراوانی برای سرمایه گذاران به همراه داشته باشد.
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، گردشگری را از دیگر مزیت های کشور برای سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: کشور ایران هنوز برای سایر کشورها ناشناخته است و این موضوع جذابیت بخش گردشگری را مضاعف می سازد.
وی ، بخش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی را یادآور شد و خاطرنشان ساخت: بخش آی تی و آی سی تی ایران بخش نوپایی است که سرمایه گذاران می توانند به آن ورود کرده و ضمن اشتغالزایی، از مزایای آن برخوردار شوند.
پورمحمدی نفت، معادن و پتروشیمی را از دیگر مزیت های کشور برای سرمایه گذاران دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.