کد خبر : 10134
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1395 - 14:28

پرداخت یارانه بلاعوض به کشاورزان / هر هکتار ؛ ۶ میلیون تومان + جزییات

دهقان نیوز / در همین راستا تلاش می کنیم یارانه مورد نیاز این امر نیز تامین و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

دهقان نیوز / در همین راستا تلاش می کنیم یارانه مورد نیاز این امر نیز تامین و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

مدیرکل جهاد کشاورزی البرز از پرداخت یارانه ۶ میلیون تومانی بلاعوض به ازای هر هکتار استفاده از آبیاری تحت فشار توسط کشاورزان البرز خبر داد.

به گزارش دهقان نیوز از کرج، سید مجید موسوی با اشاره به میزان مصرف آبیاری نوین در اراضی کشاورزی استان البرز اظهار کرد: در این راستا به ازای هر هکتار آبیاری تحت فشار در استان، ۶ میلیون تومان یارانه بلاعوض به کشاورزان پرداخت می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز کشاورزان علاقمند به آبیاری نوین به ویژه تحت فشار و قطره ای، می توانند با مراجعه به مدیریت های جهاد کشاورزی درخواست خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی استان نیز در  بحث نظارت و اجرا مساعدت های لازم را در این زمینه انجام می دهد، افزود: این امر در سراسر کشور در حال انجام است که پیگیری های لازم برای اجرای آن در استان البرز نیزآغاز شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به تحت پوشش قرار دادن بیش از ۱۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی آبیاری تحت فشار در سال گذشته، تصریح کرد: این رقم در سال ۹۳ کمتر از ۵۰۰ هکتار بود و در سال گذشته این رقم به ۳ برابر افزایش یافت.

وی گفت: پیش بینی می شود در سال جاری استقبال کشاورزان از این موضوع افزایش یابد و در همین راستا تلاش می کنیم یارانه مورد نیاز این امر نیز تامین و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر سقف خاص و محدودیتی برای واگذاری این یارانه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به هر میزان که تقاضا در زمینه آبیاری نوین توسط کشاورزان در استان البرز وجود داشته باشد، این یارانه پرداخت می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.