کد خبر : 16300
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 - 12:00

پرداخت غرامت بیمه به کشاورزان

پرداخت نکردن بیمه محصولات به علت کمبود اعتبار، مهمترین چالش بخش بیمه محصولات کشاورزی بوده که این مدیریت در سال زراعی جاری پیگیر پرداخت بیمه محصولات کشاورزی است.

پرداخت نکردن بیمه محصولات به علت کمبود اعتبار، مهمترین چالش بخش بیمه محصولات کشاورزی بوده که این مدیریت در سال زراعی جاری پیگیر پرداخت بیمه محصولات کشاورزی است.

پرداخت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال غرامت بیمه به کشاورزان آذربایجان شرقی

کریم مهری افزود: بیمه عامل محصولات کشاورزی، در سال زراعی گذشته یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به کشاورزان بدهی داشت که با این میزان پرداخت، عمده ای از بدهی خود را پرداخت و فقط ۴۰۰ میلیارد ریال آن باقی مانده است.
وی اظهار کرد: پرداخت نکردن بیمه محصولات به علت کمبود اعتبار، مهمترین چالش بخش بیمه محصولات کشاورزی بوده که این مدیریت در سال زراعی جاری پیگیر پرداخت بیمه محصولات کشاورزی است.
مهری، یادآور شد: در سال زراعی جاری به منظور حمایت از کشاورزان طی هماهنگی با آنان، اقدام به بیمه مجدد اراضی از محل بدهی صندوق بیمه شده است.
استان آذربایجان شرقی دارای یک میلیون و ۲۲۲ هزار و ۲۲۷ هکتار اراضی شامل ۴۱۴ هزار و ۸۲۱ هکتار آبی (باغ و مزرعه)، ۸۰۷ هزار و ۴۰۶ هکتار دیم بوده که از این میزان حدود پنج میلیون و ۲۴۱ هزار تن انواع محصول زراعی، باغی دامی و شیلات تولید می شود.
شهرستان مراغه با ۱۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی از قطب های مهم تولید محصولات باغی و کشاورزی در استان به شمار می رود.
این شهرستان با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.