کد خبر : 21657
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 - 23:35

پرداخت تسهیلات ۳ درصدی به مهندسین کشاورزی

به دانش آموختگان کشاورزی تسهیلات ۳ درصدی پرداخت می شود. دانش آموختگان کشاورزی می توانند به صورت انفرادی یا گروهی در راستای اشتغال زایی از این تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به دانش آموختگان کشاورزی تسهیلات ۳ درصدی پرداخت می شود.

سید محمد عابدی در جلسه سرمایه گذاری، اشتغال و تولید در بخش کشاورزی با حضور دانش آموختگان کشاورزی افزود: این تسهیلات از محل سهمیه تسهیلات اعتباری بخشداری پرداخت می شود و دانش آموختگان بخش کشاورزی می توانند به صورت انفرادی یا گروهی در راستای اشتغال زایی از این تسهیلات کم بهره استفاده کنند.
وی اظهار کرد: در راستای شناسایی مشاغل مختلف کشاورزی و دامی در این شهرستان، سی دی فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال زایی بخش کشاورزی تهیه و در آن بیش از ۱۳۵ مشاغل کشاورزی و دامی تعریف شده است که بعضی از این مشاغل به مکان و سرمایه کمتری نیاز دارد.
فرماندار اهر یادآور شد: در این شهرستان بیش از ۶۰۰ دانش آموخته بخش کشاورزی وجود دارد که ۱۵۰ نفر از آنان بیکار هستند.
عابدی ادامه داد: این شهرستان با توجه به خاک مناسب و وجود بیشترین دام، به یکی از قطب های تولید میوه و محصولات زراعی و دامی تبدیل شده که می توان با ایجاد صنایع جانبی، تغییر الگوی کشت و یا کشت محصولات با نیاز آبی کم و درآمد زیاد، زمینه اشتغال برای علاقه مندان و به خصوص دانش آموختگان کشاورزی را فراهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.