کد خبر : 2602
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 13:01

پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیاردی خرید ماشین آلات کشاورزی

دهقان نیوز / تاکنون ۶۰نفر تسهیلاتی به ارزش ۱۰میلیارد ریال دریافت کرده و بقیه نیز پس از تشکیل پرونده، تسهیلات لازم را دریافت خواهند کرد.

دهقان نیوز:
[ad_1]

دهقان نیوز / تاکنون ۶۰نفر تسهیلاتی به ارزش ۱۰میلیارد ریال دریافت کرده و بقیه نیز پس از تشکیل پرونده، تسهیلات لازم را دریافت خواهند کرد.

 

احسان الله مشتاق بیان کرد: از آغاز سالجاری تاکنون ۹۶نفر برای خرید انواع ماشین آلات کشاورزی مکانیزه به بانک های عامل معرفی شدند.
وی افزود: از این تعداد تاکنون ۶۰نفر تسهیلاتی به ارزش ۱۰میلیارد ریال دریافت کرده و بقیه نیز پس از تشکیل پرونده، تسهیلات لازم را دریافت خواهند کرد.
مدیر جهاد کشاورزی رودسر در ادامه همچنین از معرفی ۸۵۵نفر از خسارت دیدگان برف سال ۹۲ به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: خسارت دیدگان معرفی شده به بانک ۶۰میلیارد ریال تسهیلات تخصیصی دریافت خواهند کرد.
در شهرستان رودسر ۱۰ هزار و ۷۰۰ هکتار اراضی شالیزاری با بیش از ۱۳ هزار بهره بردار، پنج هزار و ۳۰۰هکتار باغ مرکبات و ۱۲ هزار و ۷۰۰هکتار باغ فندق با بیش از هشت هزار بهره بردار فعالیت دارند.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در رودسر، شهردار این شهر از گشایش و بهره برداری از ۱۶ طرح توسعه عمران شهری طی دهه فجر خبر داد.
خداداد قنبرزاده روز یکشنبه و در جریان بازدید از روند اجرای ساخت پروژه پل سرچشمه این شهر، میزان سرمایه گذاری برای انجام این طرح ها را که عمدتا در زمینه زیرسازی و آسفالت خیابان ها، کوچه ها، معابر، فرش موزاییک، دو دهنه پل و پارک است، ۱۵ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال و از محل منابع داخلی شهرداری اعلام کرد.
وی با اشاره به ضرورت اجرا و تحقق پروژه پل سرچشمه این شهر که از الزامات و از مطالبات جدی مردم منطقه بوده، از پیشرفت ۶۰ درصدی این طرح خبر داد و افزود: هم اکنون ساخت دو پایه پل و بتون ریزی انجام و طی دهه فجر قابلیت افتتاح و بهره برداری را خواهد داشت.
شهردار رودسر با بیان اینکه اجرای این پروژه با هدف تسریع و تسهیل در امر آمد و شد خودروها و کاهش بار ترافیکی و افزایش ضریب ایمنی منطقه صورت می گیرد، اضافه کرد: برای ساخت این پل یک میلیارد و یکصد میلیون ریال اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری و استانی سرمایه گذاری می شود.
شهر رودسر واقع در شرق استان گیلان، حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.ک/۳
۳۰۱۹/۲۰۰۷

انتهای پیام /*

[ad_2]

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.