کد خبر : 4347
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 - 11:39

پرداخت تسهیلات یارانه ای به کشاورزان / متقاضیان به جهاد کشاورزی مراجعه کنند

دهقان نیوز / متقاضیان واجد شرایط با دریافت معرفی نامه از مدیریت جهاد کشاورزی می توانند از تسهیلات آن بهره مند و با ایجاد فرصت کسب و کار و ایجاد کارآفرینی زمینه های تولید را فراهم کنند.

 

 

دهقان نیوز / متقاضیان واجد شرایط با دریافت معرفی نامه از مدیریت جهاد کشاورزی می توانند از تسهیلات آن بهره مند و با ایجاد فرصت کسب و کار و ایجاد کارآفرینی زمینه های تولید را فراهم کنند.

 

اصغر پرتوی گفت: تا پایان سال جاری ۵۰ میلیارد ریال اعتبار با عاملیت صندوق کارآفرینی امید برای متقاضیان به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان اختصاص یافته و این اعتبارات صرف ایجاد فرصت های کسب و کار در بخش کشاورزی ، حمایت از بهره برداران و سرمایه گذاران بخش ، ارتقای کمی و کیفی سطح تولید و اشتغالزایی ، افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید می شود.
او با اشاره به برنامه های حمایتی وزارت جهاد کشاورزی از تولید کنندگان و بهره برداران و کشاورزان اظهار کرد: با هدف حمایت های واقعی و عملی در استان با بانک ها و صندوق های مالی و اعتباری و حتی مراکز علمی تفاهم نامه های همکاری امضا شده است.
وی گفت: با صندوق کارآفرینی امید که زمینه های حمایتی مالی و اعتباری یارانه داری برای حمایت از کشاورزان و تولید کنندگان دارند تفاهم نامه امضا شده و متقاضیان واجد شرایط با دریافت معرفی نامه از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تابعه و مراجعه به این صندوق می توانند از تسهیلات آن بهره مند و با ایجاد فرصت کسب و کار و ایجاد کارآفرینی زمینه های تولید را فراهم کنند.
پرتوی افزود: کارمزد این تسهیلات چهار درصد به صورت قرض الحسنه است که ۹۰ درصد از این مبلغ برای سرمایه گذاری ثابت و جاری و ۱۰ درصد آن نیز سرمایه در گردش به مدت دو سال خواهد بود.
پرتوی از متقاضیان تسیهلات در بخش کشاورزی استان خواست برای بهره مندی از این تسهیلات به مدیریت های تابعه استان مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.