کد خبر : 25007
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395 - 9:25

پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به کشاورزان

با توجه به توافق های اخیر بین وزارت جهاد کشاورزی و صندوق توسعه ملی برای حمایت از بهره برداران و سرمایه گذاران بخش کشاورزی از محل این اعتبارات تسهیلات بانکی برای اجرای طرح های کشاورزی اختصاص می یابد.

 با توجه به توافق های اخیر بین وزارت جهاد کشاورزی و صندوق توسعه ملی برای حمایت از بهره برداران و سرمایه گذاران بخش کشاورزی از محل این اعتبارات تسهیلات بانکی برای اجرای طرح های کشاورزی اختصاص می یابد.

تسهیلات سرمایه در گردش به کشاورزان پلدختر پرداخت می شود

فرزاد رستمی در نشست بررسی طرح های کشاورزی شهرستان پلدختر افزود: با توجه به توافق های اخیر بین وزارت جهاد کشاورزی و صندوق توسعه ملی برای حمایت از بهره برداران و سرمایه گذاران بخش کشاورزی از محل این اعتبارات تسهیلات بانکی برای اجرای طرح های کشاورزی اختصاص می یابد.
مدیرکل پست بانک لرستان گفت: فضای اعتبارات ملی در پست بانک کشور باز است و هر چه تعداد طرح ها بیشتر باشد اعتبارات نیز بیشتر خواهد بود.
وی افزود: اعتبار مورد نیاز طرح های کشاورزی از قبیل دامپروری، دامداری، گل و گیاه، کشاورزی و آبیاری زمین های زراعتی تحت فشار، مرغداری ها و کل صنعت کشاورزی در بحث سرمایه در گردش از محل صندوق توسعه ملی به طرح های شهرستان پلدختر اختصاص داده می شود.
وی اظهار کرد: متقاضیانی که پروانه بهره برداری دارند و کارگاه و سند آنها فعال است، برای اخذ تسهیلات توسط جهاد کشاورزی به پست بانک شهرستان پلدختر معرفی می شوند.
رستمی گفت: شهرستان پلدختر ۲۱ دفتر خدمات روستایی و پنج دفتر خدمات شهری دارد و انواع خدمات بانکی در زمینه های مختلف به صورت الکترونیک و آنلاین به مردم ارایه می دهد.
وی افزود: یکی از برنامه های پست بانک لرستان با توجه به ظرفیت های مناطق روستایی واگذاری دفاتر پست بانک بر حسب نیاز مردم و مسئولان شهرستان است.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه بخشی از طرح های حوزه کشاورزی به دلیل نبود سرمایه در گردش و ناتوان مالی سرمایه گذاران متوقف شده اند از مدیرکل پست بانک استان لرستان دعوت شد تا راهکارهای لازم برای همکاری این بانک بررسی شود.
سید حمیدرضا کاظمی افزود: طی بررسی های انجام شده مقرر شد مدیرکل پست بانک استان لرستان سرمایه در گردش را در اختیار طرح های حوزه کشاورزی و دامپروری قرار دهد تا بتوان این طرح ها را فعال و پویا کرد.

** حمایت از تولید داخلی از برنامه های اصلی دولت است
فرماندار پلدختر گفت: حمایت از تولید داخلی و افزایش محصولات تولیدی را برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است.
نعمت الله دستیاری افزود: از جمله راهکارها و برنامه های دولت برای توسعه و رونق اقتصادی جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی و حمایت از آن است که در این منطقه می توان با توسعه و تولید محصولات کشاورزی به ایجاد اشتغال و پیشرفت منطقه کمک کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.