کد خبر : 27775
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1395 - 9:58

پای درد دل کارگزاران بیمه کشاورزی / حجتی پاسخ دهد / نمایندگان مجلس به وعده ها عمل کنند

در انتظار تذکر به وزیر جهاد کشاورزی و همچنین پاسخگویی وزیر هستیم.

در انتظار تذکر به وزیر جهاد کشاورزی و همچنین پاسخگویی وزیر هستیم.

کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی می‌گویند نماینده های مجلس وعده داده اند که در ارتباط با وضعیت نامشخص ما به وزیر جهاد کشاورزی تذکر بدهند و ما منتظر پیگیری نماینده‌ها هستیم.

به گزارش دهقان نیوز، جمعی از کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی در تماس‌های جداگانه با ایلنا از انتظار برای تحقق وعده‌های نمایندگان مجلس خبر دادند.

این کارگزاران می گویند: در ماههای گذشته بارها با نمایندگان مجلس رایزنی کردیم و چندین تجمع اعتراضی هم برگزار کردیم. حالا منتظر تحقق وعده‌های این نمایندگان هستیم.

از قرار معلوم، تعدادی از نمایندگان شهرهای مختلف در مجلس به این کارگزاران وعده داده اند که در ارتباط با وضعیت نامشخص آنها به وزیر جهاد کشاورزی تذکر خواهند داد.

این کارگزاران می‌گویند از آنجا که قرار بوده ظرف این هفته یا نهایت هفته بعد این وعده محقق شود، در انتظار تذکر به وزیر جهاد کشاورزی و همچنین پاسخگویی وزیر هستیم.

گفتنی است کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی در ماههای گذشته بارها به تهران آمدند و مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. این بیمه گزاران که از حداقل امنیت شغلی و بیمه محرومند، ماههاست در بلاتکلیفی به سر می‌برند و خواهان این هستند که وزارت جهاد کشاورزی وضعیت استخدامی آنها را تغییر داده و با آنها قرارداد مسستقیم منعقد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.