کد خبر : 12324
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1395 - 1:16

پاپی زاده گزینه جدی ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس

دهقان نیوز / طی روزها اخیر گمانه زنی برای انتخاب ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس دهم شدت گرفته است.

دهقان نیوز / طی روزها اخیر گمانه زنی برای انتخاب ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس دهم شدت گرفته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی دهقان نیوز، از پاپی زاده، شاعری و کیخا بعنوان گزینه های مطرح برای ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس دهم یاد می کنند.

بر اساس اخبار رسیده از راهروهای مجلس، از بین افراد مطرح برای ریاست کمیسیون کشاورزی، عباس پاپی زاده از مقبولیت خوبی بین نمایندگان مجلس بویژه اعضای جدید کمیسیون کشاورزی برخوردار است و همین موضوع باعث شده تا وی گوی سبقت را از سایر رقبا گرفته و گزینه جدی برای ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس دهم باشد. پاپی زاده از نیروهای متعهد، متخصص، با انگیزه و پرانرژی است و قاطعیت در تصمیمات، برخورد منطقی با مسائل، پیگیری ویژه امور و عدم مسامحه در کارها از خصوصیات بارز وی می باشد.

عباس پاپی‌زاده پالنگان دانش آموخته کشاورزی که از دزفول وارد مجلس دهم شده است، دارای فوق‌لیسانس مدیریت کشاورزی از دانشگاه تبریز است و در کارنامه خود مشاور معاون وزیر و کارشناس پروژه‌های بین‌المللی وزارت جهاد کشاورزی را دارد.

وی در طول چهار سال نمایندگی خود بعنوان عضو کمیسیون کشاورزی، پیگیری های خوبی بویژه در کمیسیون تلفیق و بودجه، پرداخت بیمه محصولات کشاورزی، طرح های آبیاری تحت فشار، طرح کشت های گلخانه ای و استخدام مهندسین ناظر کشاورزی داشته است و همواره در حمایت از بخش کشاورزی و کشاورزان و مهندسین کشاورزی، دفاع های خوبی داشته است. وی با گزارش های خوبی که از بخش کشاورزی به شورای راهبردی پژوهش های مجلس داد زمینه را برای کمک به بخش کشاورزی فراهم کرد. وی همچنین سابقه سخنگویی کمیسیون کشاورزی را هم در کارنامه خود دارد که نشان از توانایی و اشرافیت وی در موضوعات مختلف بخش کشاورزی است.

پرداختن به امور اجرایی و چهار سال قانونگذاری و عضویت در کمیسیون کشاورزی از وی فردی باتجربه و آشنا به مسائل و چالش های کشاورزی ایران ساخته است.

اشراف پاپی زاده در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در کنار توانمندی و ظرفیت های وی باعث شده تا وی شانس بیشتری را نسبت به سایر رقبای مدعی ریاست کمیسیون کشاورزی داشته باشد و از آنها پیشی بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.