کد خبر : 17816
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 12:28

وقتی که دوستان برای هم کف می زنند !

اینکه شخصیتا انسانهای بزرگواری هم هستند هیچ تردیدی نیست ولی برادر عزیز وقتی سخنرانی می فرمایید شان خوانندگان را هم ملاحضه بفرمایید.

اینکه شخصیتا انسانهای بزرگواری هم هستند هیچ تردیدی نیست ولی برادر عزیز وقتی سخنرانی می فرمایید شان خوانندگان را هم ملاحضه بفرمایید.

دو روز پیش محمد علی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی در یک سخنرانی که شاید بتوان آنرا تعریف از دوستان نامید فرموده بود که مدیریت جهادی در موفقیت اجرای طرح های خوداتکایی گندم و احیای۵۵۰ هزار هکتار اراضی خوزستان و ایلام جایگاه ویژه ای داشته است و با ربط دادن حضور آقایان اسفندیاری پور مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی و شمایلی مدیرعامل موسسه جهاد نصر، طرح خودکفایی گندم و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری را موفق قلمداد نموده، دوستان را تکریم و خوشحال کرده و در کل امتیازی هم به وزارتخانه بدهد که باید عرض کرد در اینکه جهادگران و سنگرسازان بی سنگر، نقش عظیمی در پیروزی جنگ حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس داشته اند هیچ شکی نیست و اینکه شخصیتا انسانهای بزرگواری هم هستند هیچ تردیدی نیست ولی برادر عزیز وقتی سخنرانی می فرمایید شان خوانندگان را هم ملاحضه بفرمایید.

در مورد خودکفایی گندم هر چند مجری محترم طرح الحق و الانصاف از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند و نکرده ولی همهء این ملت می دانند افزایش تولید گندم در سال گذشته بعلت بارش های مناسب بعد از چندین سال خشکسالی در کشور بود وگرنه جهاد کشاورزی چه گلی بر سر کشاورز زده که یکساله شما خود را در آستانه خودکفایی می بینید. اخوی اگر خدای ناکرده امسال خشکسالی شد و تولید نصف شد آنوقت چه؟!

اما در مورد موفق خواندن طرح ۵۵۰ هزار هکتاری ، شما شاید مقصر نباشید چون آنچه می دانید آن چیزی است که موسسه جهاد نصر به همگان گفته است ولی اطمینان داشته باشید آنقدر در این مورد بزودی سند و مدرک و اتفاق خواهید دید  که شاید نظرتان عوض شود. لذا ای دوست اندکی تامل …

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.