کد خبر : 24792
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1395 - 9:34

واگذاری شهرکهای کشاورزی به سرمایه گذاران

شرکت شهرک های کشاورزی جهت ساماندهی شهرک های صنعتی، مجتمع های کشاورزی، دامی، شیلاتی و گلخانه ای تشکیل شده است.

واگذاری افزون بر یک هزار هکتار از شهرکهای کشاورزی به  سرمایه گذاران

سید رحمت الله پریچهر در سومین نشست ستاد راهبری شرکت شهرک های کشاورزی هرمزگان افزود: درحال حاضر برای واگذاری ۸۰۰ هکتار دیگر فراخوان داده شده که ظرف دو هفته آینده وضعیت آنها مشخص می شود.
وی بیان داشت: در بسیاری از استان ها فعالیت های مطالعاتی و کار زیرساختی در زمینه ایجاد شهرک های کشاورزی انجام شده و ایجاد این شهرک ها نیازمند آب پایدار و با کیفیت است.
پریچهر خاطرنشان کرد:هدف اصلی تاسیس این شهرک ها توسعه زیر ساخت های بخش کشاورزی می باشد و هدایت فعالیتهای کشاورزی وگسترش توسعه زیر ساخت های بخش کشاورزی نیز از اهداف دیگر تاسیس این شهرک هاست به طوری که با ایجاد آن ها می توان میزان تولید محصولات کشاورزی، دامی و منابع طبیعی را با استفاده کمتر از منابع تولید، بالا برد.
وی ادامه داد: ساماندهی مجتمع های گلخانه ای و شهرک های کشاورزی جزو مهمترین اولویت های کاری شرکت شهرک های کشاورزی کشور است.
پریچهر عنوان کرد: امور مهمی شامل تامین زیرساخت های لازم مجتمع های گلخانه ای و تعریف طرح های جدید در بخش کشاورزی در استان ها بر عهده شرکت شهرک های کشاورزی کشور است.
این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت شهرک های کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی جهت ساماندهی شهرک های صنعتی، مجتمع های کشاورزی، دامی، شیلاتی و گلخانه ای تشکیل شده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.