کد خبر : 9117
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 11:12

واگذاری خدمات شیلات به دفاتر پیشخوان دولت

دهقان نیوز / دفاتر پیشخوان خدمات دولت نقش مهمی در دریافت خدمات دولتی به صورت مساوی برای تمامی اقشار جامعه دارد

دهقان نیوز / دفاتر پیشخوان خدمات دولت نقش مهمی در دریافت خدمات دولتی به صورت مساوی برای تمامی اقشار جامعه دارد

سید پرویز محبی در بازدید معاون شیلات ایران از طرح های شیلاتی و صید و صیادی هرمزگان با محور سرمایه گذاری افزود: دفاتر پیشخوان خدمات دولت نقش مهمی در دریافت خدمات دولتی به صورت مساوی برای تمامی اقشار جامعه دارد و موجب شناسایی مجراهای ارتباطی و تکثیر کانال های ارتباطی ، ایجاد ساز و کارها و بسترهای لازم به منظور عرضه ی خدمات مناسب ، افزایش بازدهی در سرعت و کیفیت خدمات و سرعت بخشی در خدمات عمومی می شود.
وی بیان داشت: هرمزگان دارای ۲۲ بندر صیادی است که سازماندهی بنادر در راستای توانایی انجام تخلیه صید شناورهای فانوس ماهیان ، بررسی پروژه تحقیقاتی و سیاست های توسعه فانوس ماهیان و همچنین پروژه های تحقیقاتی مشترک در راستای حفظ ذخایر آبزیان می شود.
مدیرکل شیلات هرمزگان یادآورشد: معاون شیلات ایران همچنین از طرح های سرمایه گذاری افزایش ارزش افزوده ساردین ماهیان و همچنین طرح مشارکت سرمایه گذاران صیاد در توسعه پروش ماهیان دریایی در قفس به عنوان مهم ترین طرح های سرمایه گذاری شیلات استان بازدید کرد.
محبی ، بازدید از بازار ماهی شیلات هرمزگان، بازدید از صنایع شیلاتی استان ، بازدید از توانمندی های کشتی سازی هرمزگان ، بازدید از ظرفیت های شیلاتی شهرستان قشم ، بازدید از ساخت نخستین شناور پشتیبان در مجموعه کشتی سازی و صنایع فراساحل که با حمایت شیلات از سرمایه گذار در تشویق آن مجموعه بوده است ، را از دیگر دستاوردهای سفر معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران به هرمزگان عنوان کرد.
گفتنی است در این سفر دو روزه همچنین نشست هایی با حضور رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان ، مشاور استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران ارشد کشتی سازی و صنایع فراساحل و جمعی از سرمایه گذاران استان برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.