کد خبر : 4498
تاریخ انتشار : جمعه 30 بهمن 1394 - 14:10

واگذاری اراضی ملی کشور به مردم

دهقان نیوز / با حمایت مراجع قضایی از تخریب و قلع و قمع زمین های باغی کشور نیز جلوگیری شده است.

دهقان نیوز / با حمایت مراجع قضایی از تخریب و قلع و قمع زمین های باغی کشور نیز جلوگیری شده است.

 

خداکرم جلالی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان ایلام اظهار کرد: با حمایت مراجع قضایی از تخریب و قلع و قمع شش هزار و ۲۰۰ هکتار از زمین های باغی کشور نیز جلوگیری شده است.
وی افزود: پس از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت منابع طبیعی در سال گذشته، دستگاه های قضایی به صورت جدی وارد کار شدند و عملکرد خوبی در مورد مبارزه با زمین خواری و تصرف اراضی ملی داشته است.
جلالی در مورد تامین سوخت عشایر حاشیه جنگل ها که اقدام قطع درختان و بوته کنی برای تامین سوخت می کنند، گفت: نفت، گاز و آبگرمکن خورشیدی باید جایگزین سوخت هایی فسیلی از جمله هیزم و چوب شود تا از وارد شدن خسارت توسط حاشیه نشین ها به عرصه های ملی جلوگیری شود.
وی تاکید کرد: بودجه سازمان جنگل ها با توجه به گستره کاری این دستگاه ها کافی نیست و ما در صدد کار و مدیریت جهادی در عرصه های ملی برای مقابله با این تهدیدها هستیم.
رئیس کل دادگستری ایلام نیز در این دیدار گفت: امسال به اندازه ۱۰ سال گذشته با زمین خواری و تصرف غیر مجاز اراضی ملی و طبیعی در این استان مبارزه شده است.
فارس نوری با بیان اینکه برای تقویت این طرح نیازمند همکاری تمام دستگاه ها هستیم و بدون اغماض و تعارف با زمین خواری مبارزه می کنیم، افزود: فرهنگ سازی در عرصه حفاظت از اراضی ملی بهترین اهرم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.