کد خبر : 39144
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396 - 22:05

واگذاری اراضی ملی به متقاضیان کشاورزی‌

طرح واگذاری اراضی ملی به متقاضیان بخش کشاورزی‌ اجرا می شود.

طرح واگذاری اراضی منابع ملی به متقاضیان بخش کشاورزی‌ اجرا می شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: طرح واگذاری اراضی منابع ملی به متقاضیان باهدف ایجاد اشتغال و افزایش تولید در بخش کشاورزی در استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم از سمنان، جعفر مرادی حقیقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واگذاری اراضی منابع ملی در برخی نقاط استان سمنان یکی از مهم‌ترین رویکردهای این سازمان در راستای ایجاد اشتغال و افزایش میزان تولیدات محصولات کشاورزی است.

وی با بیان اینکه این طرح در استان سمنان اجرایی می‌شود تصریح کرد: تاکنون ۶۰ هکتار از اراضی دولت به متقاضیان کشاورزی واگذار شده است که در این اراضی اقدامات مهمی ازجمله اجرای طرح‌های فرآوری محصولات و تولید صنایع تبدیلی در استان سمنان انجام می‌شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تأکید کرد: برای اجرای این طرح باید کمسیون واگذاری اراضی ملی برای طرح‌های کشاورزی استان برگزار شود که در آن به درخواست متقاضیان رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۷ پرونده متقاضی برای دریافت این اراضی تشکیل و بررسی‌شده است اعلام کرد: بالغ‌بر ۶۰ هکتار از اراضی ملی استان سمنان با کمترین قیمت معاملاتی در استان سمنان به متقاضیان واگذارشده است.

مرادی حقیقی با اشاره به ماده ۳۱ قانون کمسیون واگذاری اراضی ملی یادآور شد: افرادی که سرمایه لازم برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و فراوری محصولات کشاورزی رادارند می‌توانند نسبت به دریافت این اراضی و اجرای طرح‌های کشاورزی اقدام کنند.

وی ابراز داشت: با اجرای این طرح گامی مؤثر در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی و توسعه محصولات کشاورزی برداشته می‌شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: توسعه صنایع تبدیلی یکی از سیاست‌های مهم این سازمان است که در سال جدید به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.