کد خبر : 56515
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 4:29

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی در واکنش به هجمه‌ بر علیه صنایع غذایی:

هدف جریان ضدتولید، ضربه زدن به برندهای ملی است / راه خروج از مشکلات، حمایت از شعار سال است / منافع جناح ضدتولید در نابودی تولید است!

هدف جریان ضدتولید، ضربه زدن به برندهای ملی است / راه خروج از مشکلات، حمایت از شعار سال است / منافع جناح ضدتولید در نابودی تولید است!

راه خروج از مشکلات حمایت از شعار سال است.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران در واکنش به جریان ضدتولید بر علیه برند کاله گفت: هدف جریان ضدتولید، ضربه زدن به این برند ملی و شاید دیگر برندها باشد.

محسن نقاشی با اشاره به عمل وقیحانه و حساب شده ای که در سال تولید، پشتیبانی، مانع‌زدایی‌ها در شبکه‌های اجتماعی بر علیه یکی از بهترین برندهای کشور منتشر شد گفت: مدیریت این مجموعه تولیدی را یکی از پرافتخارترین فرزندان کشور بعهده دارد و برای ۲۵۰۰۰ نفر از زحمتکشان این کشور با خون دل سفره فراهم نموده است.

وی گفت: هدف جریان ضدتولید، خدشه‌دار نمودن این برند ملی و شاید دیگر برندها  باشد لذا بدینوسیله فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران با جدیت از کلیه مقامات و معاونین حقوقی دفاتر ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، معاون محترم امور اقتصادی دادستان کل،  ارگانهای امنیتی، معاونین حقوقی وزارت صمت، جهاد کشاورزی، معاون اقتصادی وزارت کشور تقاضا دارد در مقابل این جریان های ضدتولید اقدامات قاطعانه انجام داده که در سال تولید، پشتیبانی، مانع‌زدایی‌ها توطئه جریان ضدتولید بمنظور ناامیدی تولیدکنندگان از نطفه خفه گردد.

وی افزود: در ۱۲ سال گذشته  اقتصاد مقاومتی و در شش سال گذشته  مقام رهبری هر سال از تولید حمایت کردند که چه بسا این حمایت‌ها نبود تاکنون جناح ضدتولید که منافعشان در نابودی تولید است اثری از تولید باقی نمی‌گذاشتند.

نقاشی گفت: جای تامل است که هر از چند گاهی هجمه‌های حساب شده بر علیه صنایع غذایی راه انداخته می‌شود و هرروز عدم پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها افزونتر می‌شد.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران گفت: وظیفه تولیدکنندگان و تشکلهای صنایع غذایی است که در سال تولید، پشتیبانی، مانع زدایی‌ها با انسجام بصورت قانونی  مطالبه گری نمایند و مطمئنا راه خروج از مشکلات حمایت از شعار سال است و شدیدا از هجمه هایی که بر علیه صنایع غذایی افزون می شود جلوگیری نمایند.

وی افزود: جناح ضد تولید به هر بهانه هر روز فشار بر تولید را بیشتر می کنند و به بهترین برندها ی کشور هجمه وارد می نمایند و  به کارآفرینانی که عمر خود را صادقانه  در توسعه صنایع غذایی  کشور گذرانده اند حمله می کنند و هنوز یکماه از اعلام سال تولید نگذشته که بساط جدیدی را ایجاد نموده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.