کد خبر : 32925
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 13:04

نگذاریم خاطره تاخیر در پرداخت وجوه گندمکاران تکرار شود !

نباید در پرداخت وجوه گندم کاران تاخیر ایجاد شود و خاطره های تلخ سال گذشته تکرار شود.

قانون حفظ کاربری زمین های زراعی و باغی به بازنگری نیاز دارد

 علی اکبری در نشست هم اندیشی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهار کرد: متاسفانه و هر زمان که صحبت از تغییر کاربری می شود، ذهن به تخریب و یا سوء استفاده ها معطوف می شود.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: این در حالی است که ساخت و ساز در زمین های کشاورزی نه تنها به معنای تخریب این عرصه ها نیست بلکه اقدامی برای حفظ و صیانت از کشاورزی است.
وی تصریح کرد: وقتی ساخت و سازی در عرصه کشاورزی انجام می شود، سرمایه ای در خدمت حفاظت از کشاورزی قرار می گیرد و مشاهده شده است که افراد با ساخت خانه ای در عرصه کشاورزی، در حفاظت از زمین های کشاورزی تلاش کرده و حتی با تانکر و به صورت سیار باغ را حفاظت کرده اما در جای دیگر به علت های مختلف زمین های کشاورزی رها شده است.
وی افزود: باید نگاه ها به قانون حفظ زمین های کشاورزی تغییر یابد و ما نیز تلاش داریم تا در کمیسیون کشاورزی و مجلس شورای اسلامی این نگاه اصلاح شود.

* بیمه بخش کشاورزی ناقص است
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود از ضعف خدمات بیمه ای به بیمه گذاران بخش کشاورزی گلایه کرد و گفت: باید بیمه بخش کشاورزی مطالعه شود و ضعف های آن شناسایی شود زیرا اکنون بیمه که به نام بیمه محصولات کشاورزی است، ناقص است و با مشکلات روبه رو است.

* نگذاریم خاطره تاخیر در پرداخت وجوه گندم کاران تکرار شود
اکبری درباره پرداخت وجوه گندم کاران اظهار کرد: نباید در پرداخت وجوه گندم کاران تاخیر ایجاد شود و خاطره های تلخ سال گذشته تکرار شود.
وی افزود: باید در این باره تلاش شود پول گندم کاران به موقع تزریق شود تا سبب گلایه این تولید کنندگان نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.