کد خبر : 10547
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 15:38

نظام صنفی کشاورزی در دولت و کشاورزان هنوز خوب معرفی نشده است

دهقان نیوز / نظام صنفی کشاورزی نیز بر اساس قوانین و مقررات، مکلف به رعایت این قوانین است و عدول از چارچوب قانون و ضوابط مالی، پذیرفتنی نیست.

دهقان نیوز / نظام صنفی کشاورزی نیز بر اساس قوانین و مقررات، مکلف به رعایت این قوانین است و عدول از چارچوب قانون و ضوابط مالی، پذیرفتنی نیست.

رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور در شانزدهمین جلسه شورای مرکزی نظام صنفی کشاورزی کشور ضمن تاکید بر رعایت نظم و انجام روال قانونی در امور اداری و مالی نظام های صنفی گفت: هر موسسه، ارگان و نهاد برای آن که بتواند امورات خود را پیش ببرد نیازمند برقراری نظم و روال قانونی کار اداری و مالی است.

محمد شفیع ملک زاده افزود: نظام صنفی کشاورزی نیز بر اساس قوانین و مقررات، مکلف به رعایت این قوانین است و عدول از چارچوب قانون و ضوابط مالی، پذیرفتنی نیست.

وی در این جلسه به ارائه اخبار و گزارشات مربوط به اقدامات و پیگیری های نظام صنفی کشاورزی کشور در بحث های بیمه تامین اجتماعی اعضای نظام صنفی و چالش بودجه اندک در نظر گرفته شده بدین منظور، بیمه تکمیلی بر مبنای اعلام تعداد اعضاء ‌از سوی نظام های استان و شهرستان، موضوع و حواشی اصلاحیه آیین نامه نظام صنفی در هیات دولت و هماهنگی تعیین وقت ملاقات برای اعضای نظام های صنفی کشاورزی با مقام معظم رهبری پرداخت.

ملک زاده در ادامه در ارتباط با پیگیری موضوع نرم افزارهای اتوماسیون اداری، عضوگیری و صدور پروانه فعالیت، هماهنگی های برگزاری نمایشگاه محصولات ارگانیک در سراسر کشور از طریق تعامل نظام های صنفی با شرکت های نمایشگاهی استان ها که در زمینه برپایی نمایشگاه های کشاورزی توانمندی دارند و همچنین کسب مجوزها و مراحل اداری برای انتشار نشریه نظام صنفی کشاورزی در آینده، به ارائه توضیحاتی پرداخت.

وی تصریح کرد: هم در بدنه دولت و هم نزد کشاورزان، نظام صنفی کشاورزی هنوز به خوبی معرفی نشده است.

شانزدهمین جلسه شورای مرکزی نظام صنفی کشاورزی کشور، روز سه شنبه ۴ خرداد ماه ۹۵ در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.