کد خبر : 28073
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 - 0:27

نظام صنفی زبان کشاورزان است

هر چقدر تشکل ها و نظام های صنفی قوی تر باشند و کارشناسانه اقدام نمایند خیلی سریعتر به نتیجه می رسند.

هر چقدر تشکل ها و نظام های صنفی قوی تر باشند و کارشناسانه اقدام نمایند خیلی سریعتر به نتیجه می رسند.

نظام های صنفی زبان کشاورزان هستند

سید مجید موسوی در چهارمین جلسه هماهنگی شورای تشکل های تعاون روستایی در محمد شهر کرج افزود:در همین راستا هر چقدر تشکل ها و نظام های صنفی قوی تر باشند و کارشناسانه اقدام نمایند خیلی سریعتر به نتیجه می رسند.
وی اضافه کرد: در دیداری که طی چند روز گذشته با وزیر جهاد کشاورزی داشته ایم وی نیز از ما خواسته اند از این نهادهای صنفی باید حمایت و به شکل جدی مسایل مربوط به آنها دنبال شود.
موسوی گفت: سازمان تعاون روستایی به صورت ماهیانه گزارشات مستمر در خصوص وضعیت عضو گیری و فعالیت نظام صنفی در شهرستان های استان را ارائه دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: براساس هماهنگی هایی که با اتاق تعاون استان داشته ایم ۱۰ الی ۱۳ دی ماه سفری به استان خرسون کشور اوکراین خواهیم داشت و افرادی که تمایل دارند میتوانند با مراجعه به روابط عمومی سازمان نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: ۱۰ الی ۱۳ دی ماه به اوکراین سفری خواهیم داشت و نسبت به عقد تفاهم نامه و موافقت نامه اقدام خواهیم کرد.
استان خرسون در جنوب کشور اوکراین واقع گردیده و بالاترین رتبه میانگین تولید شیر به ازای هر راس گاو وهمچنین رتبه اول در تولید محصولاتی نظیر گوجه فرنگی،خیار و پیاز را دراین کشور دارد. در این استان شرکت های مختلف با سرمایه گذاری خارجی در زمینه هایی چون بسته بندی مواد غذایی ،کنسرو سازی،دامپروری ومجتمع های گلخانه ای نیز وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.