کد خبر : 16726
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 - 20:46

نظام صنفی از ضروریات بخش کشاورزی است / تقدیر از خدمات نظام صنفی کشاورزی

دهقان نیوز / باید همه در راه حل مشکلات کشاورزان قدم برداریم و حاکمیت نیز باید در مواقع ضروری با خرید تعاملی محصولات کشاورزی گره گشای مشکلات کشاورزان باشد.

دهقان نیوز / باید همه در راه حل مشکلات کشاورزان قدم برداریم و حاکمیت نیز باید در مواقع ضروری با خرید تعاملی محصولات کشاورزی گره گشای مشکلات کشاورزان باشد.

به گزارش خبرنگار دهقان نیوز در خراسان رضوی، نماینده کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی در جریان دیدار با دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی خراسان رضوی گفت: فعالیت ها و خدمات نظام صنفی کشاورزی در حمایت از این بخش، ارزنده و قابل تقدیر است.

دکتر بهروز بنیادی در بازدید از نظام صنفی کشاورزی بردسکن با بیان ضرورت وجود تشکل های صنفی برای حمایت از اقشار هدف هر صنف، نظام صنفی کشاورزی را از ضروریات بخش کشاورزی خواند و با تقدیر از خدمات نظام صنفی کشاورزی شهرستان بردسکن بر تلاش بیشتر در جهت رشد و توسعه کشاورزی منطقه تاکید کرد.

وی در این دیدار که در محل دفتر نظام صنفی کشاورزی شهرستان بردسکن انجام شد، خدمت رسانی به کشاورزان را از وظایف همه ازگانها و نهاد ها برشمرد و افزود: باید همه در راه حل مشکلات کشاورزان قدم برداریم و حاکمیت نیز باید در مواقع ضروری با خرید تعاملی محصولات کشاورزی گره گشای مشکلات کشاورزان باشد.

در این دیدار مرتضی مزروعی دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی خراسان رضوی و دبیر اجرایی شهرستان بردسکن نیز ضمن خوشامد گویی به دکتر بنیادی با تشریح نحوه شکل گیری نظام صنفی در کشور و ضرورت وجود آن جهت هویت بخشی به بخش کشاورزی، خدمات و فعالیت های نظام صنفی کشاورزی شهرستان را تشریح کرد.

وی از جمله مهمترین فعالیت ها و خدمات نظام صنفی کشاوزری را  بخشودگی جرائم چاه موتورها، تعاملات صورت گرفته جهت خرید کنتورهای هوشمند از جرائم چاه موتورها، تفاهم با سازمان آب منطقه ای جهت مدیریت خاموشی چاه موتورها و تسهیل در روند سوخت رسانی به ادوات کشاورزی که از کارکردهای اقتصادی نظام صنفی بوده و به هویت بخشی به کشاورزان و پذیرش پروانه های بهره برداری کشاورزان توسط چهار وزارتخانه امور اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی، تعاون کار و رفاه اجتماعی و دادگستری برشمرد.

۹۵۰۵fff001

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.