کد خبر : 15728
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1395 - 13:51

نرخ خرید گندم جوانه زده مشخص شد

با اعلام نرخ خرید گندم جوانه زده، نگرانی کشاورزان خسارت دیده برطرف شده است.

با اعلام نرخ خرید گندم جوانه زده، نگرانی کشاورزان خسارت دیده برطرف شده است.

نصرت برزگر در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله افزود: با تلاش دست اندرکاران بیش از ۴۵ هزار و ۲۲۲ تن گندم جوانه زده کشاورزان تحویل مراکز خرید شده که با اعلام نرخ خرید گندم جوانه زده، نگرانی کشاورزان خسارت دیده برطرف شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به مشکلات کشاورزان ضرورت دارد مسئولین برای پرداخت بهای گندم تحویلی تسریع داشته باشند.
برزگر همچنین اعلام کرد: تاکنون بیش از یک هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال برابر با ۷۵ درصد بهای گندم خریداری از کشاورزان شهرستان شده به آنان پرداخت شده است.
گفتنی است: درسال زراعی جاری ۱۹۰ هزار تن گندم در شهرستان کلاله تولید شد که بیش از ۱۵۵ هزارتن آن تحویل مراکز خرید شده است که از این میزان ۵هزار و۵۶۶ تن بذری، ۴۵هزارو۲۲۲تن جوانه زده و ۱۰۴هزار و۴۸۰ تن نیز گندم سالم بوده است.
فرماندار کلاله دراین جلسه اعلام کرد: استاندار گلستان با ابلاغ حکمی، شهرام شیرزاد را به سمت معاون جدید فرماندارکلاله منصوب و از خدمات نورالله مرادی معاون پیشین فرماندار تقدیر کرده است.
در این جلسه امام جمعه کلاله نیز با اشاره به در پیش بودن پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور اظهار داشت: نماز جمعه سفره پر خیر و برکتی است که از افتخارات نظام اسلامی محسوب می شود.
حجت الاسلام رضا کشیری : نماز جمعه ابزار حکومت اسلامی است که پس از پیامبر( ص) و عدم حضور امام معصوم (ع ) توسط ولایت فقیه تداوم پیدا می کند.
وی گفت: نمازجمعه از نگاه امام خمینی( ره) در راس همه امور است و مقام معظم رهبری آن را قرارگاه فرهنگی می داند که سربازانش مسولین و مردم هستند.
حجت الاسلام کشیری تاکید کرد: خدمت به نماز جمعه خدمت به دین وتوسعه تقوای الهی است.
امام جمعه کلاله با بیان اینکه نماز جمعه در صدر اسلام محل حضور کارگزاران حکومت برای بررسی مشکلات مردم بوده است، افزود: نمازجمعه حافظ انقلاب و تحکیم وحدت در جامعه اسلامی است لذا همه باید در تقویت آن بکوشیم.
امام جمعه شهر فراغی شهرستان کلاله نیز در ادامه این جلسه گفت: انسان باید در همه شرایط با خدا در ارتباط باشد.
آخوند محمد امین صفری با اشاره به رسالت پیامبراکرم(ص) در اصلاح جامعه اظهار داشت:همه در ترویج واقعیات دین خدا مسئول هستیم و نباید اجازه دهیم تفکر داعشی فرصت عرضه در جامعه داشته باشد.
شهرستان کلاله با بیش از۱۱۰هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.