کد خبر : 5965
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1395 - 11:56

مهندس کشاورزی باید به جایگاه خود افتخار کند / در سال ۹۵ دانش آموختگان کشاورزی را بکار می گیریم

دهقان نیوز / در سال ۹۵ شاهد بکارگیری تعداد قابل توجهی از دانش آموختگان کشاورزی در این عرصه ها خواهیم بود.

دهقان نیوز / در سال ۹۵ شاهد بکارگیری تعداد قابل توجهی از دانش آموختگان کشاورزی در این عرصه ها خواهیم بود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور گفت: می خواهیم به جایی برسیم که مهندس کشاورزی به شغل و جایگاه خود در این حرفه افتخار کند.

احمد کبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در جمع کارکنان سازمان مرکزی با بیان این مطلب گفت: می خواهیم به جایی برسیم که مهندس کشاورزی به شغل و جایگاه خود در این حرفه افتخار کند.

کبیری با اشاره به ساختار سازمانهای پیشرو در دنیا گفت: این سازمانها از همدلی و همفکری تک تک کارکنان در جهت تعالی سازمان بهره مند هستند و ما در سازمان باید این رویکرد را دنبال کنیم.

کبیری با تاکید بر روحیه کار گروهی در بین کارکنان سازمان اظهار داشت: با توجه به اینکه سازمان از ساختار پرسنلی محدودی برخوردار است انجام کارها بصورت تیمی می تواند به جبران کمبود نیروی انسانی و افزایش کیفیت کارها منجر شود.

وی به تدوین و برنامه ریزی تقویم آموزشی کارکنان سازمان در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: دوره های آموزشی نه تنها برای اعضاء سازمان ضروری است بلکه پرسنل سازمان نیز برای روزآمد شدن در زمینه فعالیت خود نیازمند گذراندن دوره های مرتبط هستند تا پویایی خود را حفظ کنند.

کبیری سیاست اصلی سازمان در یک سال گذشته را آموزش هدفمند اعضاء سازمان عنوان کرد و افزود: در کنار برنامه ریزی برای توانمندسازی اعضاء سازمان تلاش می کنیم تا در زمینه آموزش بهره برداران نیز فعالیت گسترده ای را آغاز کنیم که اقداماتی نیز در این خصوص انجام شده است.

وی از اجرایی شدن تفاهم نامه های سازمان با سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری و سازمان شیلات ایران در سال آینده خبر داد و افزود: با اجرایی شدن این دو تفاهم نامه در سال ۹۵ شاهد بکارگیری تعداد قابل توجهی از دانش آموختگان در این عرصه ها خواهیم بود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور از تلاش کارکنان سازمان مرکزی تقدیر و تشکر کرد و افزود: تلاش و زحمات کارکنان سازمان در طول یکسال گذشته باعث اثربخشی فعالیتهای سازمان گردید و امیدواریم با انرژی مضاعفی در سال جدید در جهت اهداف سازمان گام برداریم.

کبیری در پایان ضمن تبریک سال نو به کارکنان سازمان و آرزوی شادکامی و موفقیت بیان کرد: با توجه به رویکرد جوان گرایی در بدنه سازمان امیدواریم با ساختار سازمانی جوان شاهد پیشرفت در اجرای برنامه های سازمان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.