کد خبر : 17301
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 10:04

مهندسین ناظر کشاورزی؛ آموزش فرهنگ و مدیریت جهادی می بینند

برای نخستین بار مهندسین ناظر کشاورزی جدید الاستخدام در معرض آموزش های فرهنگ و مدیریت جهادی قرار می گیرند.

برای نخستین بار مهندسین ناظر کشاورزی جدید الاستخدام در معرض آموزش های فرهنگ و مدیریت جهادی قرار می گیرند.

دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره «فرهنگ و مدیریت جهادی» با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: علت برگزاری همایش های فرهنگ و مدیریت جهادی، احیاء، ماندگاری و انتقال عقاید، باورها و ارزش های جهاد سازندگی به جامعه و نسل های آینده است.

 آیت الله حسن عالمی در نشست با خبرنگاران، اخلاص، فداکاری، دلسوزی و مردم دوستی را از ویژگی های فرهنگ و مدیریت جهادی دانست و اظهار داشت: فرهنگ و مدیریت جهادی به تدریج در عرصه های مختلف علمی، فکری و تحقیقاتی و نوشته های مولفین در حال گسترش است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز خواسته شان این است که کشور با فرهنگ و مدیریت جهادی کارهایش را پیش ببرد.

آیت الله عالمی در ادامه شناسایی و تبیین فرهنگ و مدیریت جهادی، معرفی طرح ها و الگوهای موفق بر مبنای فرهنگ و مدیریت جهادی، ارایه راهکارهای عملی برای تقویت این فرهنگ و مدیریت در میدان عمل، بستر سازی برای استفاده از نظرات و دیدگاه های اندیشمندان و متخصصان در ترویج فرهنگ جهادی و شناخت شاخص های فرهنگ و مدیریت جهادی را از اهداف این همایش برشمرد.

وی در همین حال گفت: باز آفرینی ،الگوسازی و راهکارهای ترویج و توسعه فرهنگ و مدیریت جهادی، نقد و آسیب شناسی، رهیافت ها و رویکردهای باز آفرینی و اجرا و ارایه الگوهای فرهنگ و مدیریت جهادی از محورهای این همایش هستند.

ورود شاخص های فرهنگ جهادی در ارزشیابی مدیریت کشور

در این نشست، دکتر پیمان فلسفی دبیر همایش نیز، فرهنگ جهادی را یک راهبرد اساسی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دانست و اذعان داشت: دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی ۲۴و ۲۵ مرداد امسال در سطح ۱۱ وزارتخانه و ۳۰ دستگاه و نهاد دولتی و غیر دولتی و دانشگاه ها برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش بیش از یک هزار مدیر از دستگاه های مختلف و اعضای ۲۴ موسسه تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی شرکت خواهند کرد، ضمن آن که برای نخستین بار ۱۰۰ مهندس ناظر کشاورزی جدید الاستخدام در چهار کارگاه در معرض آموزش های فرهنگ و مدیریت جهادی قرار می گیرند.

فلسفی افزود: برای این همایش ۱۰۰ طرح و الگوی موفق با معیار فرهنگ و مدیریت جهادی به دست ما رسیده که از بین آنها، ۲۰ طرح به طور شفاهی ارایه می شود.

وی اضافه کرد: امسال نمایشگاه فرهنگ و مدیریت جهادی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در فضایی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و در محل باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه حقانی برپا می شود.

فلسفی گفت: شاخصه ها و مولفه های فرهنگ و مدیریت جهادی باید در نظام ارزشیابی مدیریت کشور گنجانده شود و این شاخصه ها جنبه مدیریتی، اعتقادی، ولایت مداری، معرفتی و شخصیتی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.