کد خبر : 58296
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 5:29

یک نماینده مجلس:

معدل سنی کشاورزان بالاست / خطرناک است که میانگین سن کشاورزان ما ۵۸ سال باشد / باید به فکر تربیت دانش‌آموز در رشته کشاورزی باشیم

معدل سنی کشاورزان بالاست / خطرناک است که میانگین سن کشاورزان ما ۵۸ سال باشد / باید به فکر تربیت دانش‌آموز در رشته کشاورزی باشیم

خیلی‌خطرناک است که میانگین سن کشاورزان ما ۵۸ سال باشد.

رئیس فراکسیون جوانی جمعیت مجلس گفت: خیلی‌خطرناک است که میانگین سن کشاورزان ما ۵۸ سال باشد. اگر امروز به فکر تربیت دانش‌آموزان در رشته کشاورزی و برگزاری دوره‌های مهارت‌محور با مدارس فناورانه کشاورزی نباشیم، به زودی نسل کشاورزان را از دست خواهیم داد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم، فاطمه محمدبیگی در جلسه ستاد دانش‌بنیان استان قزوین گفت: از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری انتظار داریم که ظرفیت‌سازی ویژه در حوزه دانش‌آموزی صورت بگیرد. خیلی‌خطرناک است که میانگین سن کشاورزان ما ۵۸ سال باشد. اگر امروز به فکر تربیت دانش‌آموزان در رشته کشاورزی و برگزاری دوره‌های مهارت‌محور با مدارس فناورانه کشاورزی نباشیم، به زودی نسل کشاورزان را از دست خواهیم داد.

دهکده نوآوری و فناوری در حوزه‌های کشاورزی، بازرگانی و فنی و حرفه‌ای ایجاد شود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با تأکید بر لزوم توسعه کسب‌وکارهای با فناوری مشترک گفت: راه‌اندازی دهکده نوآوری و فناوری در حوزه‌های کشاورزی، بازرگانی و فنی و حرفه‌ای مطالبه دیگر ما از دولت به ویژه معاونت فناوری رئیس جمهور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.