کد خبر : 25677
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 13:16

مشارکت ۴۰۰۰ مهندس بسیجی کشاورزی برای علمی کردن کشاورزی + جزییات

تمام مهندسان کشاورزی قادر خواهند بود تا در طرح علمی کردن کشاورزی شرکت کنند.

تمام مهندسان کشاورزی قادر خواهند بود تا در طرح علمی کردن کشاورزی شرکت کنند.

محمدرضا جهانسوز با بیان اینکه بیش از ۴۰۰۰ نفر مهندس کشاورزی بسیجی، علمی کردن کشاورزی را همراهی می‌کنند افزود: علمی کردن کشاورزی با فعال سازی شبکه های خدمات رسانی به روستاها بوده است.

به گزارش دهقان نیوز، محمدرضا جهانسوز مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار داشت: افزایش بهره وری کشاورزی با همراهی مهندسان و نخبگان در طرح بسیج  علمی کردن کشاورزی که در تمام استان‌های کشور قابلیت اجرایی دارد، پیگیری شده است. لذا در روستاهای مختلف این طرح برگزار شده تا از این طریق کشاورزی علمی را به کشاوزان انتقال دهند و از سویی دیگر به دریافت تجربیات کشاورزان بپردازند. چراکه برنامه ریزی مناسب و بکارگیری روش‌های نوین کشاورزی از مهمترین مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰۰ نفر مهندس کشاورزی بسیجی این طرح را همراهی می‌کنند افزود:  علمی کردن کشاورزی با فعال سازی شبکه های خدمات رسانی به روستاها بوده است که بیش از ۴۰۰۰ نفر را در خود جای داده است و مهندسین کشاورزی بسیجی ، حرکت جهادی ، داوطلبانه و پاره وقت در آن انجام می‌دهند .

جهانسوز در خاتمه بیان داشت: تمام مهندسان کشاورزی قادر خواهند بود تا در طرح علمی کردن کشاورزی شرکت کنند لذا همه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر برای عضویت در طرح علمی کردن کشاورزی به مراکز سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان‌ها مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.