کد خبر : 354
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مهر 1394 - 22:21

مهندسین کشاورزی برای خودشان کسب و کار پیدا کنند

مهندسین کشاورزی برای خودشان کسب و کار پیدا کنند

دهقان نیوز / دانش آموختگان کشاورزی با مشارکت در طرح های تولیدی گلخانه ای به رونق اقتصادی منطقه کمک کنند و برای خودشان کسب و کار پیدا کنند.

 

 

دهقان نیوز / دانش آموختگان کشاورزی با مشارکت در طرح های تولیدی گلخانه ای به رونق اقتصادی منطقه کمک کنند و برای خودشان کسب و کار پیدا کنند.

مسیر استخدام در ادارات و ارگان های دولتی بسته شده است و باید دانش آموختگان این بخش با مشارکت در طرح های تولیدی گلخانه ای به رونق اقتصادی منطقه کمک کنند و برای خودشان کسب و کار پیدا کنند.

 عدیل سروی با اعلام این خبر افزود: افزایش سطح زیر کشت محصولات گلخانه ای به عنوان یک اصل در مقوله دانش بنیان و ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم تر استفاده بهینه در مصرف آب کشاورزی از سیاست های اصلی وزارت جهاد کشاورزی در دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵ واحد گلخانه ای در سطح استان فعال هستند شهرستان اردبیل ۸ واحد، شهرستان بیله سوار ۲ واحد، شهرستان پارس آباد مغان ۲ واحد، شهرستان مشکین شهر ۲ واحد، شهرستان گرمی ۲ واحد، شهرستان نمین ۷ واحد، شهرستان خلخال ۱ واحد و شهرستانهای کوثر و سرعین نیز هرکدام دارای یک واحد گلخانه ای می شاند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: مجموعاً واحدهای گلخانه ای استان ۱۱۲ هزار مترمربع را پوشش می دهد که در آن انواع محصولات کشاورزی مانند خیار و گوجه فرنگی تولید می شود.

سروی با اشاره به سخنان اخیر استاندار افزود: در استخدام در اداره ها و ارگان های دولتی بسته شده است و باید فارغ التحصیلان این بخش با مشارکت در چنین طرح های تولیدی گلخانه ای به رونق اقتصادی منطقه کمک کنند و برای خودشان کسب و کار پیدا کنند.

سروی افزود: برنامه جامع گلخانه ای استان نیز در حال تدوین است که امید واریم با اتخاذ راهکارهای مناسب و همچنین ترتیب دادن برنامه های بازدید مدیران گلخانه ها از واحدهای موفق دیگر استانها و همچنین هدایت پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد به جایگاه واقعی در این بخش از تولید دست پیدا کنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.