کد خبر : 48456
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 14:07

مرغ تنظیم بازاری ۱۰۵۰۰ تومان شد

مرغ منجمد تنظیم بازاری ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان شد.

مرغ منجمد تنظیم بازاری ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان شد.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرد: عرضه مرغ منجمد تنظیم بازاری با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان از امروز در واحدهای صنفی سراسر کشور آغاز شد، هر کیلو گرم مرغ منجمد پیش از این به قیمت ۸۹۰۰ تومان بود.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایرنا، مهدی یوسف خانی افزود: براساس بخشنامه دولت، از امروز (چهارشنبه) هرکیلوگرم مرغ منجمد تنظیم بازاری با قیمت ۱۰ هزار تومان خریداری و با قیمت ۱۰ هزارو ۵۰۰ تومان عرضه می شود.
به گفته وی، اعضای این اتحادیه که پروانه کسب دارند، در صورت تمایل می توانند برای تهیه مرغ منجمد به اتحادیه مراجعه کنند.
شرکت پشتیبانی امور دام کشور هر ساله برای تنظیم بازار محصولات پروتئینی در ماه های اوج مصرف اقدام به توزیع این محصولات می کند به طوری که در ماه های گذشته قیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ منجمد ۸۹۰۰ تومان و مرغ گرم ۹۸۰۰ تومان بود.
مقایسه قیمت جدید هرکیلو گرم مرغ منجمد تنظیم بازاری نسبت به گذشته، به ازای هر کیلو گرم یک هزارو ۶۰۰ تومان افزایش نرخ دارد.
قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در بازار آزاد در روزهای گذشته به سطح ۱۵ تا ۱۷ هزارتومان رسیده بود.
به گزارش ایرنا، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز شب گذشته اعلام کرد: برخلاف فضاسازی ها و جنگ روانی دشمن، در بسیاری از اقلام شرایط کشور عادی است و کمبودی وجود ندارد و از روز چهارشنبه ۲۲ اسفند برای تنظیم بازار ۱۰ هزار تن گوشت مرغ و ۱۰ هزار تن گوشت قرمز در واحد های صنوف و میادین تره بار شهرداری عرضه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.