کد خبر : 17578
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1395 - 9:00

مدیریت و فرهنگ جهادی مبتنی بر «علم و دانش» و کار گروهی است

مدیریت و فرهنگ جهادی مبتنی بر «علم و دانش» و کار گروهی است

 

مدیریت و فرهنگ جهادی مبتنی بر «علم و دانش» و کار گروهی است

آیت الله حسن عالمی در دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی که در باغ موزه دفاع مقدس گشایش یافت، با بیان این که در آیات قرآنی به صراحت درباره معیارها و ملاک های مدیریت اشاره شده است، افزود: در کارهای جهادی شکستی نیست و وقتی انسان کار را برای خشنودی خدا و با داعیه جهادی انجام می دهد، پایان آن غلبه و پیروزی است.
وی تاکید کرد، وظایف و ماموریت های جهادی، آگاهانه و عالمانه انجام می شود و این مدیریت مبتنی بر علم و دانش است.
آیت الله عالمی انجام وظایف با قدرت، مهرورزی و پاکی و چابکی را از دیگر ویژگی های مدیریت جهادی خواند و ماندگار شدن فرهنگ جهادی را متکی بر کار گروهی دانست و در همین حال مشابهت افراد در صفات پسندیده و همدلی در عمل و دلسوز بودن برای مردم را از دیگر معیارها و ویژگی های جهادی برشمرد.
به گزارش ایرنا، دهمین همایش ملی و اولین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی روزهای ۲۴ و ۲۵ مردادماه به مدت دو روز در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
امروز و در نخستین روز همایش کد نظارت بر ذبح و صید شرعی محصولات دامی و شیلاتی به منظور توسعه غذای حلال و ملی سازی برند غذای حلال در کشور با حضور حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و برخی معاونین رونمایی شد.
همچنین امروز نمایشگاه طرح ها و الگوهای برتر جهادی دستگاه های مختلف با حضور آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و روسای سازمان های شیلات و دامپزشکی و تنی چند از مسولان سایر دستگاه های دولتی گشایش یافت.
در این نمایشگاه به مدت دو روز، طرح های موفق جهادی در فضایی به وسعت ۱۲۰۰ متر مربع در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.