کد خبر : 39573
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1397 - 9:58

محصول کشاورزی بعنوان یک کالای ایرانی مورد حمایت قرار گیرد / توجه به کشاورزی ؛ راه حل مشکلات اقتصادی

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به بخش است.

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به بخش است.

دبیر نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: با اولویت ترین کالای ایرانی که باید مورد حمایت قرار گیرد محصولات کشاورزیست.

مجید مهدوی کلاته نو در گفتگو با خبرنگار دهقان نیوز در خراسان رضوی با تبریک سال ۱۳۹۷ با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی افزود: اگر محصولات تولید شده در بخش کشاورزی مورد حمایت قرار گیرند قطعا رونق به همه بخش های مختلف صنعتی بر خواهد گشت چرا که مصرف کننده نهایی محصولات و خدمات تولید شده در سایر بخش ها، آن کشاورزیست که در فلان روستای دور افتاده زندگی می کند و تنها محل درآمد او ده هزار متر زمین زعفران یا باغ انگور و امثالهم است که اگر محصول تولیدی او مورد حمایت قرار گیرد قطعا موجب خروج دیگر بخش ها از رکود خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ضرورت حمایت از تولیدات داخل، تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را توجه به بخش کشاورزی دانست و افزود: اگر به کشاورزی به عنوان بخشی از صنعت که می تواند در رسیدن به اهداف عالیه نظام کمک شایانی بکند، توجه شود گام بسیار مهمی در راه رسیدن به حمایت از کالای ایرانی و تحقق فرمایشان رهبری برداشته می شود.

وی به دهقان نیوز گفت: تقویت نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی بعنوان تنها تشکل برخواسته از بطن جامعه کشاورزی می تواند راهکاری موثر در راه رسیدن به تعالی بخش کشاورزی و در نهایت نیل به اقتصاد مقاومتی باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در سال جدید همه نهادها و ارگانهای زیربط نگاه ویژه به کشاورزی داشته باشند تا بتوان با ایجاد نشاط و پویایی بیشتر در کشاورزی جهش بزرگ اقتصادی ایجاد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.