کد خبر : 9190
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 10:52

مجمع ملی خبرگان کشاورزی ؛ اعضای هیات مدیره خود را شناخت

دهقان نیوز / از خبرگان کشاورزی به عنوان مدرسین دوره های آموزشی کاربردی استفاده خواهد شد و این تشکل را به مشارکت بیشتر در تولید دانش فنی کشاورزی و انتشار تجارب خود در حوزه های مختلف دعوت نمودند.

دهقان نیوز / از خبرگان کشاورزی به عنوان مدرسین دوره های آموزشی کاربردی استفاده خواهد شد و این تشکل را به مشارکت بیشتر در تولید دانش فنی کشاورزی و انتشار تجارب خود در حوزه های مختلف دعوت نمودند.

مجمع عمومی عادی نوبت اول و انتخابات هیات مدیره و بازرس مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور با حضور ۲۴ نماینده کانون های استانی، مدیرکل دفتر امور تشکل های کشاورزی، ناظرین وزارت کشور و دفتر امور تشکل های کشاورزی، مدیرکل دفتر ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی در روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر کرامت اله وکیلی پور رئیس هیات مدیره مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور ضمن قدردانی از اعضای مجمع و تلاش های انجام یافته به رغم مشکلات متعدد، به نتایج فعالیت های این مجمع در ارتقا بخشی و حل مشکلات بخش کشاورزی اشاره کرد.

 سپس مدیرعامل مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور به ارائه گزارش اقدامات و پیگیری های مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور، کمیته های تخصصی و کانون های یادگیری مربوط طی دو سال گذشته در جهت دانش افزایی شاغلان و کاهش هزینه های تولید در بخش کشاورزی پرداخت.

علی خان‌محمدی افزود: مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور در راستای استاندارد سازی محصولات کشاورزی تنها تشکلی بوده است که با اقدامات و برنامه ریزی و حضور در مراکز راهبردی باعث شد تا از سال گذشته با کودهای غیر استاندارد برای کشاورزی مواجه نباشیم و این امر پر افتخارترین کار مجمع به شمار می آید.

سپس دکتر عبدالرضا مسلمی مدیرکل دفتر امور تشکل های کشاورزی ضمن بیان اهمیت جایگاه خبرگان در انتقال تجارب و دانش فنی به شاغلین بخش کشاورزی و تاثیر در افزایش بهره وری، نکاتی را در باره آسیب شناسی کارهای تیمی و امر مشارکت بیان کرد.

در ادامه با توجه به حضور حد نصاب لازم اعضای مجمع،‌جلسه رسمیت یافته و سه نفر به عنوان هیات رئیسه سنی مجمع انتخاب و با تایید اعضای حاضران، دستور جلسه توسط منشی جلسه قرائت و در اجرای یکی از بندهای دستور جلسه، پس از ثبت نام کاندیداهای هیات مدیره و بازرس و تشریح برنامه های هر کدام از آنها، انتخابات برگزار شد.

سپس برگه های رأی توسط ناظرین طبق لیست ثبت نام به اعضای مجمع تحویل گردید. با جمع آوری و شمارش برگه ها برای تطبیق با تعداد حاضران، نسبت به شمارش آرا اقدام شد که نتیجه به ترتیب آرا کسب شده به شرح زیر است:

 سید محمد هاشمی ۱۷ رای، رضا بابازاده ۱۴ رای، حسین کاکاوند ۱۴ رای، علی خان محمدی ۱۳ رای، منوچهر مراد علی وند ۱۲ رای، سجاد سنجابی ۱۲ رای، سیدمحمد فشارکی ۱۱ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و گیتی سالاری با کسب ۹ رای،  فخرالدین خرابات با کسب ۸ رای به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره و علی کاظمی با ۱۵ رای و ابراهیم فرازی با ۶ رای به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین دکتر امیری مدیرکل ترویج سازمان تات ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه اظهار امیدواری نمودند هیئت مدیره جدید مجمع ملی خبرگان کشاورزی با داشتن برنامه مناسب وارد فعالیت شده و بتواند از ظرفیت نمونه ها برای توسعه کشاورزی کشور بهره لازم بعمل آید. ایشان با اشاره به راه اندازی کانونهای یادگیری در حوزه های فنی و تخصصی، مجمع ملی و کانونهای استانی خبرگان کشاورزی را به مشارکت فعال در این کانونها فراخواندند. امیری در پایان اعلام داشتند که از خبرگان کشاورزی به عنوان مدرسین دوره های آموزشی کاربردی استفاده خواهد شد و این تشکل را به مشارکت بیشتر در تولید دانش فنی کشاورزی و انتشار تجارب خود در حوزه های مختلف دعوت نمودند.

در ادامه مجمع فوق العاده مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور نیز به منظور تصویب موارد اصلاحی در اساسنامه مجمع برگزار گردید که در پایان موارد اصلاحی اساسنامه مورد تصویب اعضای مجمع و تایید نماینده وزارت کشور قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.