کد خبر : 27640
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395 - 9:46

قیمت ۱۳۰۰ تومانی گندم منطقی نیست / کام گندمکاران تلخ شد ! / روحانی، امید را به گندمکاران برگرداند

نرخ قیمت تضمینی گندم برای سال زراعی جدید، کام گندمکاران را تلخ کرد.

دهقان نیوز / نرخ قیمت تضمینی گندم برای سال زراعی جدید، کام گندمکاران را تلخ کرد.

عضو سابق هیات مدیره مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور با اشاره به نرخ اعلام شده ی ۱۳۰۰ تومانی قیمت گندم گفت: شورای محترم اقتصاد با اعلام نرخ قیمت تضمینی گندم برای سال زراعی جدید، کام گندمکاران را تلخ کرد.

عباس سروش در گفتگو با دهقان نیوز افزود: با هر منطقی چه به لحاظ شکلی و چه بصورت ماهیتی که به قیمت گذاری خرید تضمینی گندم می نگریم باز هم به نتیجه ای منطقی نمی رسیم.

رییس نظام صنفی کشاورزی محلات ابراز امیدواری کرد: با توجه به برگزاری جشن گندم در روز دوشنبه و حضور ریاست محترم جمهور در این مراسم، دکتر روحانی بعنوان رییس دولت تدبیر و امید، تدبیر کنند و امید به این دولت را در کالبد جامعه بزرگ گندمکاران ایران باز گردانند و قیمت تضمینی گندم را افزایش دهند.

سروش گفت: بعضا می بینیم که شخصی نگری بعضی از عزیزان در سیستم برنامه ریزی کشور سبب بروز این اتفاقات می شود که نمونه آن اعلام قیمت ۱۳۰۰ تومانی نرخ گندم برای سال زراعی جدید است که اصلا منطقی نیست و با دخل و خرج کشاورزان گندمکار تناسب ندارد.

عضو سابق هیات مدیره مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور، کشاورزان را سربازان اقتصادی نظام جمهوری اسلامی نامید و از مسئولین و متولیان امر خواست ضمن بررسی موضوع نسبت به استیفای حقوق کشاورزان ایرانی به استناد اصول محکم قانون اساسی عمل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.